یکی از سخت‌ترین انتخاب‌هایی که هر گردشگری تاکنون آن‌را تجربه کرده است، انتخاب مقصدی برای سفر در نوروز ۱۴۰۲ می‌باشد. کشورهای توریستی بسیاری می‌باشند که هرکدام مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و انتخاب را برای شما بسیار سخت می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های ایرانیان تور دبی نوروز ۱۴۰۲ می‌باشد که البته یکی از گران‌قیمت‌ترین تورهاست. بسیاری از افراد به دلیل همین گرانی از خیر خرید این تور می‌گذرند، اما غافل از مواردی می‌باشند که در این مقاله آن‌ها را بیان خواهیم کرد.

چه مواردی باعث افزایش قیمت تور دبی در نوروز ۱۴۰۲ می‌شود؟

اصلی‌ترین ویژگی سفر خارجه در نوروز همیشه نوسانات و افزایش شدید قیمت‌ها در این بازه زمانی می‌باشد که به دلیل افزایش تعداد مسافران است. مناسبت‌های اینچنینی در هر کشوری همیشه باعث افزایش تقاضا برای تورها و در نتیجه افزایش قیمت تورها می‌شود. اما چه چیز باعث افزایش قیمت تورها می‌شود؟ با افزایش تعداد مسافران ظرفیت هتل‌های مقصد به تدریج پر می‌شود و تعداد اتاق‌ها و واحد‌های خالی کمتر می‌شود و این مورد باعث می‌شود که هتل‌داران اقدام به افزایش قیمت آن‌ها کنند. از آن‌جا که رزرو هتل بخش اعظمی از هزینه‌های مربوط به تور را در بر می‌گیرد، باعث بالا گرفتن قیمت تورها می‌شود. در برخی موارد، قیمت ایرلاین‌ها و بلیط هواپیماها افزایش می‌یابد، اما در بسیاری از مواقع قیمت بلیط‌های هواپیمایی کنترل شده و ثابت می‌ماند.

در کشورهایی مانند ایران که قیمت دلار نوسان بسیاری دارد و همچنن تورم زیاد است، معمولا قیمت تورها متاثر از قیمت دلار افزایش می‌یابد. این مورد باعث می‌شود که خرید برای ایرانیان در مراکز خرید دبی که از بهترین مراکز خرید دنیا می‌باشند سخت‌تر شود و فراهم‌سازی برخی از خدمات برای آژانس‌های مسافرتی گران‌تر تمام شود.

 

چگونه ارزان‌ترین تورهای دبی را خریداری کنیم؟

آژانس مسافرتی سفریار با تلاش برای فراهم‌سازی خدمات خود با کمترین هزینه ممکن و بالاترین کیفیت موجود، پکیج‌هایی را برای افرادی که قصد داشتن یک سفر به صرفه و اقتصادی را به دبی در نوروز ۱۴۰۲ دارند در نظر گرفته است. تور ارزان دبی نوروز ۱۴۰۲ مخصوص کسانی است که می‌خواهند علاوه بر داشتن سفری عالی و رویایی، صرفه جویی مالی داشته باشند. مهم‌ترین موردی که در فراهم‌سازی این تور مورد توجه کارشناسان سفریار قرار می‌گیرد، کیفیت خدمات است. بسیاری از آژانس‌های مسافرتی ممکن است که برای کاهش صرف هزینه‌ها، به سمت هتل‌ها و ایرلاین‌های بی‌کیفیت حرکت کنند که به شدت سفر شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اما سفریار در تلاش است که بهترین خدمات را با کمترین قیمت ممکن با محوریت کیفیت آن‌ها برای شما فراهم سازد.

روش دیگری که بسیاری از افراد از طریق آن تور دبی را با قیمت بسیار پائین‌تری می‌خرند، تور لحظه آخری دبی نوروز ۱۴۰۱ می‌باشد. اگر تاکنون اصطلاح تور لحظه آخری به گوشتان نخورده، همینقدر کافی است بدانید زمانی که ظرفیت تورها به حد نصاب نمی‌رسد، برای پر شدن ظرفیت، آژانس این تورها را با تخفیفات ویژه‌ای به فروش می‌رساند. گاهی این تخفیفات تا سقف ۷۰ درصد نیز می‌رسد و بستگی به شرایط آژانس دارد. بسیاری از افراد با انتظار و تلاش و خرید این تورها صرفه جویی بسیاری قائل می‌شوند. البته توجه داشته باشید که تعداد اینگونه تورها خصوصا در نوروز بسیار کم است و تقاضا برای آن‌ها به شدت بالاست؛ به همین خاطر به محض اعلام شدن این تورها به فروش می‌رسند. برای خرید این تورها باید پیگیر و با خبر باشید.

بهتر است بدانید که هزینه‌های تور دبی را می‌توانید با درنظر گرفتن عوامل زیر کاهش دهید:

  • تعداد روزهای اقامت
  • نوع ایرلاین
  • نوع هتل اقامت
  • نوع وعده‌های غذایی
  • نوع رستوران‌ها
  • خرید‌ها و سوغاتی‌ها
  • تعداد شهرهای اقامت

با درنظر گرفتن عوامل بالا در انتخاب تور مناسب خود، قادر هستید که بهترین انتخاب را از بین پکیج‌ها داشته باشید؛ زیرا پکیج‌ها معمولا با در نظر گرفتن همین معیارها دسته‌بندی می‌شوند.