در صورتی که پرواز شما از چندین کشور عبور می کند، پشتیبانی پرواز جهانی ۲۴/۷ ما می تواند  بلیط هواپیما به سازماندهی مجوزهای پرواز کمک کند. اکثر کشورهای توسعه یافته مقررات و الزامات مشابهی دارند، با این حال قالب های MSDS می تواند از منبعی به منبع دیگر در داخل کشور بسته به الزامات ملی متفاوت باشد. تیم مجرب OPS ما می تواند به سرعت مجوزهای کانال های دیپلماتیک سایر کشورها را نیز سازماندهی کند.

روابط خوب ما با خطوط هوایی و اپراتورها ما را قادر می سازد تا بهترین هواپیمای مناسب را برای کالاهای خطرناکی که برای جابجایی نیاز دارید پیدا کنیم. ما به طیف وسیعی از هواپیماهای باری دسترسی داریم و نیازهای خاصی را که یک هواپیما برای حمل و نقل هر کالای خطرناک باید داشته باشد، می دانیم. برای تحویل کالاهای خطرناک بعدی خود با ما تماس بگیرید.

 

محموله به مقاصد دوردست می تواند چالش برانگیز باشد. برخی از مقاصد خارج از مسیر بلیط هواپیما تهران تبریز   معمولی قرار دارند و نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها اغلب کوچک با باندهای کوتاه‌تر هستند و به تجهیزات بارگیری، کارکنان جابجایی یا سوخت کاملاً مجهز نیستند. فرود آمدن با هواپیما در مناطق بلایای طبیعی متخاصم با شرایط آب و هوایی شدید می تواند بسیار خطرناک باشد.

به عنوان کارشناسان چارتر هواپیما با بیش از ۵۵ سال تجربه، می‌توانیم با راهکارهای چارتر هواپیما یا OBC به شما کمک کنیم تا محموله‌های خود را ایمن و به موقع به هر مقصدی در جهان برسانید. چه محموله شما نیاز به تحویل به دورافتاده‌ترین مکان‌ها مانند کوه‌ها، بیابان‌ها، قطب شمال یا جزایر داشته باشد – تقریباً هیچ مقصدی وجود ندارد که ما جت باری را برای آن استفاده نکرده باشیم، بنابراین ما برای تحویل به هر مکان فوق‌العاده‌ای آماده هستیم.

مدیر حساب شخصی شما شما را در تمام مراحل چارتر راهنمایی می کند و در صورت نیاز، یکی از نمایندگان Air Partner ما می تواند برای بارگیری در محل باشد تا مطمئن شود همه چیز به خوبی پیش می رود.