مشارکت HPE خود را به سطح بعدی ارتقا می دهند . و با ادغام کامل با سرویس ابری داخلی

جدید برای – که در نیمه اول سال ۲۰۲۳ در دسترس خواهد بود – در کنفرانس ‘s در بارسلون رونمایی شد .

در نتیجه این توافق، اکنون می تواند به طور کامل با یک مدل مصرف و مجوز واحد با ادغام شود. این شامل برای برای است.

مایکل ماهر، مدیر خدمات حرفه ای CPP Associates، یکی از شرکای برتر در ، گفت: «این یک بازی برای همه از خرید سرور hp مشتری نهایی گرفته تا HPE و و شرکا است. “این واقعا مهم است زیرا مشتریان بیشتری به راه حل های مبتنی بر مصرف نگاه می کنند. این به بودجه، تحویل و پشتیبانی کمک می کند. این توانایی ارائه یک ابر خصوصی کامل بر اساس تقاضا با Cloud و است. اکنون می توانید مجوز را در مدل پرداخت به ازای استفاده در سرورهای مجازی، دسکتاپ مجازی و کانتینرها لحاظ کنید. اکنون می توانید کل مجموعه را بردارید و آن را در مدل پرداخت به ازای استفاده با اعمال کنید.
تبلیغات

این معامله در یک لحظه به طور چشمگیری بازار را با نسخه کاملاً یکپارچه بر اساس تقاضای Cloud در گسترش می دهد. ماهر گفت: “قبل از این باید بیرون می رفتید و قیمت را دریافت می کردید و چیزها را مشخص می کردید.” اکنون اگر می‌خواهید کانتینرهای ، یا را امتحان کنید، آن را کاملاً با یکپارچه کرده‌اید.

ماهر گفت: با توجه به آنچه که HPE و پایگاه نصب شده خود را با بیش از ۲۰۰۰۰۰ مشتری متقابل می نامند، فرصت بازار اضافی “عظیم” است.

وی گفت: “به دلایل بسیار خوبی پیشرو بازار در مجازی سازی است.” به نظر من، این بالغ‌ترین، یکپارچه‌ترین و کسب‌وکارترین پلتفرم مجازی‌سازی در بازار است. این یک فرصت بزرگ برای ، و جامعه شریک است. این امر رابطه و HPE را با جامعه شریک تقویت می کند. این بزرگ است.»

Raghu Raghuram، مدیر عامل ، به نوبه خود، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که این همکاری گسترده به مشتریان این امکان را می دهدخرید سرور اچ پی تا نرم افزار پیشرفته چند ابری را با مدل عملیات ابری و اقتصاد مصرف ترکیب کنند تا از هرگونه حجم کاری در یک دستگاه پشتیبانی کنند. ابر هیبریدی مدرن.”

در همین حال، آنتونیو نری، مدیرعامل ، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که این اعلامیه نشان دهنده «گام بعدی در اکوسیستم شریک در حال گسترش است.

گفت: «و با هم به سازمان‌ها حق انتخاب و انعطاف‌پذیری بیشتری را با ارائه ابر ترکیبی کاملاً یکپارچه که برای سرعت بخشیدن به نوآوری و نوسازی داده‌ها طراحی شده است، می‌دهند.