در سال‌های اخیر، توجه مردم ایران بیشتر به کشور گرجستان جلب شده است. امنیتی که در این کشور وجود دارد و همچنین تبلیغات مختلف رسانه‌ای باعث شده که این کشور تبدیل به یکی از انتخاب‌های محبوب ما ایرانیان برای سفرهایمان شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در  باره تور گرجستان بدانیم.

پایتخت گرجستان

تفلیس به عنوان پایتخت گرجستان، به جواهر گرجستان شهرت دارد. این شهر با اینکه بزرگ‌ترین شهر گرجستان است، به شهر کوچک جادویی نیز شهرت بسیاری دارد، چرا که تماشای آسمان و پیوند آن با زمین در این شهر آنقدر زیبا و دلنشین است که گویی در زمان متوقف شده‌اید و در دنیایی دیگر بین زمین و آسمان سیر می‌کنید. بسیاری از کشورها شاید باید به بیشتر شهرهای آن‌ها سفر کرد تا متوجه کلیت فرهنگ غنی آن کشور شد، اما با سفر به تفلیس، می‌توانید تمامی فرهنگ، معماری و تاریخ گرجستان را یکجا دریابید.

 باتومی

اگر که در فصل تابستان به گرجستان سفر می‌کنید، باتومی انتخابی عالی برای این فصل می‌باشد. باتومی می‌تواند تبدیل به پاتوق افرادی شود که عاشق تفریح و سرگرمی‌های تابستانه هستند. علاوه بر سرگمی و برنامه‌های تفریحی بسیار، این شهر دارای اقامتگاه‌ها و هتل‌های لوکسی برای ماندن شما است.

شهر باتومی بیشتر شهرت خود را مدیون خیابان‌ها و ساختمان‌های تاریخی واقع در آن می‌باشد که این شهر را هدفی عالی برای علاقه‌مندان به مطالعه تاریخ اروپا تبدیل کرده است. یکی از معروف‌ترین این خیابان‌ها، خیابان اروپا می‌باشد که شما را با خود به قرن ۱۹ میلادی می‌برد. ساختمان‌های متضاد در دورتا دور این خیابان نمایی عالی را ایجاد کرده‌اند. دومین جایی که حتما باید از آن دیدن کنید، میدان پیزا می‌باشد. این میدان درون‌مایه‌ای از فرهنگ ایتالیایی دارد و برنامه‌ها و مردم آن‌جا احساس فرهنگ ایتالیایی را به شما منتقل می‌کنند. رستوران‌های جذاب، موسیقی زنده این مکان را به یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های باتومی تبدیل کرده است.‌ناندببشیس

 روستای اوشگولی

در جهان کم دیده شده است که روستایی با ۲۰۰ نفر جمعیت و به این کوچکی، تا این حد شناخته شود. این روستا خود را به ثبت در میراث جهانی یونسکو رسانده است. البته دسترسی به این روستا با وسایل نقلیه موتوری مانند ماشین و… سخت است و بهترین راه برای دسترسی به این روستا و پیمودن صحیح مسیر، استفاده از اسب می‌باشد. اسب سواری به شما کمک می‌کند که بیشتر معنای طبیعت بسیار زیبای این روستا را در راه بیابید. اگر به گرجستان سفر می‌کنید، بازدید از این روستا را اصلا از دست ندهید.

با تمام تنوع و جذابیتی که گرجستان دارد، شما باید در سفر خود به خوبی و هوشمندانه دست به انتخاب بزنید تا بتوانید سفری عالی و به صرفه داشته باشید. نوع هواپیمایی که با آن سفر می‌کنید، رزرو هتل، خدمات نقل و انتقال در فرودگاه، تور لیدر دو زبانه و… از اولین خدماتی هستند که اگر به خوبی برایتان فراهم نشوند، قادر نخواهید بود از سفر خود لذت ببرید.

اگر قصد خریداری تورهای گرجستان را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از وب سایت آژانس مسافرتی گلبرگ سیر دیدن کنید تا از آخرین تنوع قیمتی و تخفیفات تورها با خبر باشید.

گرجستان کشوری عالی برای کسانی است که علاقه مند به مطالعه فرهنگ و خصوصا فرهنگ‌های ترکیبی می‌باشند. فرهنگ کشور گرجستان آمیزه‌ای از فرهنگ آسیایی و اروپایی است که این ترکیب منجر به زیبایی فرهنگ غنی این کشور شده است. این کشور برای افرادی مناسب است که شوق دیدن مهمان‌نوازی مردم کشورهای دیگر را دارند. اگر به گرجستان سفر می‌کنید، به هیچ وجه تماشای رقص گرجی در شهرهای مختلف گرجستان را از دست ندهید، چرا که این رقص از رقص‌های قومی می‌باشد که هیچ کس جز خود گرجی‌ها قادر به یادگیری و اجرای آن نمی‌باشد. سفر خوبی را برای شما آرزومندیم.