در آکاژ ما طیف گسترده ای از دیوارپوش، طرح آجری، دیوارپوش روکشدارپی وی سی آذران PVC، پانل سفید ساده را عرضه می کنیم که برای هر محیط داخلی یا خارجی ایده آل هستند. طیف برتر ما از  پانل سفید ساده سه بعدی به دیوار شما می بخشد و به آن جان می بخشد و زیبایی می بخشد. ما بیش از ۸۵۰ طرح دیوار پوش داریم، بنابراین مطمئناً چیزی خواهیم داشت که با سلیقه، خواسته ها و آرزوهای شما مطابقت داشته باشد. پانل های دیواری سنگی دیوار پوش و آجرهای تقلیدی در سال های اخیر به وجود آمده اند و اکنون به سختی می توان آنها را از چیز واقعی تشخیص داد.

چیزی که اکثر مردم از آن غافل هستند این واقعیت است که تمام پانل های دیوار پوش از پلیمر با چگالی بالا ساخته شده اند. این کامپوزیت قوی و بادوام است که به انعطاف‌پذیری می‌افزاید زیرا می‌توانید طرح‌ها و الگوهای خود را ایجاد کنید. ممکن است از قبل چیزی در ذهن داشته باشید یا بخواهید گزینه هایی را که در دسترس شما هستند با یکی از تیم ماهر و با تجربه ما در میان بگذارید. ما می دانیم که می توانیم طرح و پایانی را که شما می خواهید ایجاد کنیم.

اکثر ما در خانه‌های خود دیوارهای رنگ شده داریم و در حالی که می‌توانیم رنگ‌های مختلفی را اعمال کنیم، اساساً ظاهر آنها هرگز تغییر نمی‌کند. در آکاژ، ما معتقدیم که یک دیوار پوش برای فضای داخلی خانه یا فضای خرد شما می تواند ظاهر آن را به طرز چشمگیری تغییر دهد و خانه شما را متمایز کند. پانل های دیواری مصنوعی می توانند به خانه، واحد تجاری یا منطقه مهمان نوازی شما ظاهری مدرن و امروزی ببخشند که می تواند به یک موضوع صحبت و گفتگو در بین دوستان تبدیل شود.

به لطف پنل های بافتی مبتنی بر pvc که طیف وسیعی از صدها سبک از پانل های دیواری و سنگی را عرضه می کنند، هرگز به راحتی به نمای ساختمان شما تبدیل نمی شود. انتخاب مورد علاقه خود از بین طیف گسترده ای از پانل های دیوار سنگی دیوار پوش و پانل های دیواری آجری تقلیدی ممکن است پیچیده ترین بخش این روند باشد!

کاشی‌ها، پانل‌ها و پوشش‌های آجری دیوار پوش راه ساده‌ای برای دستیابی به ظاهری کاملاً جدید برای نمای داخلی یا خارجی ساختمان شما و با کسری از هزینه آجر یا سنگ واقعی است. علاوه بر این سادگی نصب، که می تواند به راحتی توسط اکثر علاقه مندان به کارهای خانگی دست یابد، تنها به پیچ و چسب نیاز دارند، دیوارپوش های مصنوعی به سرعت در حال افزایش محبوبیت هستند. پانل های دیواری سنگی دیوار پوش و صفحات آجری ما در اندازه استاندارد ۱۲۰۰ در ۶۰۰ میلی متر هستند، وزن نسبتاً سبکی دارند و بسیاری از سبک ها در قطعات به هم پیوسته برای سهولت بیشتر نصب هستند.

مزایای دیگر پانل های دیوار پوش و پانل های روکش دیوار سنگی دوام و مقاومت آنها در برابر حمله رطوبت، حشرات و اشعه ماوراء بنفش است، در واقع محصولات آکاژ با ۲۵ سال ضمانت محدود ارائه می شوند و تقریباً به طور قطع از محصولات چوبی با ماهیت مشابه بیشتر دوام خواهند داشت.

و اگر در مورد اینکه چه سبکی از نمای آجری یا روکش آجری دیوار پوش را برای پانل های بافت انتخاب کنید، مطمئن نیستید، با خوشحالی ۲ نمونه رایگان را برای شما ارسال می کند تا به شما در تصمیم گیری کمک کند.

پانل های دیواری سنگ مصنوعی به راحتی قابل اجرا هستند و تقریباً بر روی هر دیواری نصب می شوند. بافتی می دهد که دستیابی به آن با رنگ یا حتی کاغذ دیواری آناگلیپتا غیرممکن است. ما انتخاب گسترده‌ای از روکش‌های آجری دیوار پوش، پانل‌های چوب مصنوعی و پانل‌های دیواری سنگ مصنوعی داریم که جایگزینی مقرون‌به‌صرفه برای نمونه واقعی هستند. در وب‌سایت ما، می‌توانید بسیاری از پانل‌های دیوار پوش ما را ببینید که در موقعیت‌های واقعی استفاده می‌شوند، که ممکن است الهام‌بخشی برای خانه‌تان باشد.

متوجه خواهید شد که اعضای تیم ما در مورد پنل های آجری تقلیدی، پانل های دیوار سنگی دیوار پوش و پانل های دیوار سنگی بسیار مفید و آگاه هستند و در صورت نیاز پیشنهادات و مشاوره ارائه می دهند. ما همچنین در مورد نحوه نگهداری پانل ها قبل از استفاده، چسب هایی که برای عایق کاری هوای سرد یا گرم بهترین هستند، به شما کمک می کنیم. البته، تمام محصولات ما با دستورالعمل‌های کامل ارائه می‌شوند، بنابراین حتی اگر تازه‌کار هستید، می‌دانید به چه چیزی نیاز دارید و چگونه پانل‌های آجر مصنوعی خود را نصب کنید، بنابراین به نظر می‌رسد که توسط یک حرفه‌ای انجام شده است.

چرا پانل های دیوار سنگی دیوار پوش را انتخاب کنید؟

این سوالی است که زیاد از ما پرسیده می شود و کاملا قابل درک است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، پانل های دیوار سنگی دیوار پوش و پانل های دیوار پوش ما بسیار واقعی به نظر می رسند. پانل های دیواری ما نسبتاً سبک هستند، به خصوص در مقایسه با نمونه واقعی، و این بدان معنی است که نصب آنها بسیار آسان است. ما می‌توانیم پانل‌های دیواری آجری را ارائه کنیم تا نجار، کارشناس مغازه و شخص DIY از نصب آن خوشحال شوند، زیرا واقعاً آسان است. بدون دردسر یا درهم ریختگی در طول نصب.

پانل های دیواری از سنگ و چوب مصنوعی و پانل های مصنوعی ما به همان اندازه بادوام هستند، اگر بیشتر از نمونه واقعی نباشند و می توان از آنها در داخل و خارج استفاده کرد. آنها راحت هستند و می توانند در مکان هایی استفاده شوند که استفاده از آجر یا سنگ واقعی غیرممکن باشد. ما متوجه شده ایم که مشتریان ما از روکش دیوارهای آجری دیوار پوش و پانل های دیواری سنگ مصنوعی ما به دلیل جذابیت غنی و این واقعیت ساده که با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس هستند، قدردانی می کنند. ما می دانیم که شما دقیقاً آنچه را که می خواهید، با کسری از قیمت به دست خواهید آورد و این، جای تعجب نیست، مشتریان ما را برای سال های آینده خوشحال و راضی می کند.

تمام پانل های دیواری آجری و سنگی دیوار پوش ما دارای ۲۵ سال ضمانت محدود هستند که هنگام خرید اطمینان بیشتری به شما می دهد. ما علاوه بر ارائه سنگ و آجر دیوار پوش، تنوع چوبی نیز داریم که در حال افزایش است. همه پانل های ما، پس از نصب، برای آویزان کردن تصاویر و علائم بدون ترس از پارگی یا ترک خوردن مناسب هستند. پانل های بافت را می توان به جای بسیاری از مصالح ساختمانی سنتی با کسری از قیمت و در کسری از زمان بدون افت کیفیت استفاده کرد.

پانل های بافت شما را پوشش داده اند. ما طیف گسترده ای از روکش های آجری و نمای آجری برای بهبود ظاهر خارجی املاک یا پروژه های تجاری شما داریم. روکش ها و نماهای ما به راحتی متصل می شوند و می توانند به سرعت ظاهر هر دیواری را تغییر دهند

اگرچه روکش آجری و نمای آجری ما عمدتاً برای مقاصد خارجی استفاده می شود، ما متوجه شده ایم که تعداد فزاینده ای از مشتریان ما در حال حاضر از روکش داخلی استفاده می کنند. از آنجایی که آنها سبک وزن هستند و فضای کمی را اشغال می کنند، می توانند هر خانه یا دفتری را با اضافه کردن شخصیت، مدرن کنند، که اغلب به یک بحث تبدیل می شود. نمای آجری و روکش آجری به طور قابل توجهی ارزان تر از استفاده از چیز واقعی است که می تواند تغییرات ساختاری قابل توجهی داشته باشد و زندگی روزمره شما را مختل کند. روکش فلزی ما به همان اندازه واقعی به نظر می رسد، و برای یک چشم آموزش ندیده، اکثر مردم نمی توانند تفاوت را تشخیص دهند!

اگر قصد ارتقا یا تغییر ظاهر خارجی ملک خود را دارید، یک راه حل ساده و مقرون به صرفه، استفاده از پنل های دیواری آجری بدلی است که می تواند شخصیت ملک شما را با حداقل سر و صدا تغییر دهد.

در آکاژ کاشی‌ها و پانل‌های دیوار پوش و ساختگی بسیار واقعی ما در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها موجود است، بنابراین یافتن موردی که مطابق با خواسته‌های شما باشد، ساده خواهد بود. و انتخاب پانل های دیواری سنگ مصنوعی و دیوار پوش یک جایگزین ارزان و کاربردی برای سایر اشکال بازسازی مانند رندر و رنگ آمیزی مجدد است. علاوه بر این، دیوارپوش‌های آجری مصنوعی و پانل‌های روکش دیوار سنگی ما به راحتی نصب می‌شوند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سال‌ها و سال‌ها بدترین شرایط آب و هوایی محلی را تحمل کنند.

اگر ظاهر دیوارهای داخلی خود را نیز تغییر دهید، خوشحال خواهید شد که بدانید نماهای آجری ما به همان اندازه برای داخل و خارج مناسب هستند – یک دیوار پوش بر روی دیوارهای داخلی شما می تواند ظاهر و فضای داخلی را کاملا متحول کند. یک اتاق. علاوه بر انبوهی از سنگ‌های مصنوعی و پانل‌های آجری، ما همچنین مجموعه‌ای از روکش‌های تقلیدی چوب، از جمله چوب بامبو را ارائه می‌دهیم که در عین اینکه شبیه نمونه واقعی است، در بیشتر موارد گزینه‌ای بادوام‌تر و اقتصادی‌تر خواهد بود.

کمی وقت بگذارید و کاتالوگ ما را مرور کنید – و اگر در مورد انتخاب روکش آجر دیوار پوش یا هر یک از محصولات دیگر ما سؤالی دارید، با ما در تماس باشید.

تیم های حرفه ای ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و همچنین ارائه پیشنهادات و توصیه های مفید خواهند بود. طرز کار ما از بالاترین درجه برخوردار است و خواهید دید که ما حرفه ای، آگاه و کارآمد هستیم. ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم پروژه‌ای بسازید که بتوانید به آن افتخار کنید و از دیدن رضایت مشتریان ما از نتیجه نهایی، رضایت بی‌نظیری را کسب کنید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دیوار پوش، پانل های دیوار سنگی دیوار پوش ما یا هر یک از محصولات دیگر ما داشته باشید، می توانید با ما تماس بگیرید ۰۲۱۲۸۴۲۹۵۶۴، ۰۲۱۲۸۴۲۹۵۶۴، به ما ایمیل بزنید  info@Akazh.com یا می توانید   از طریق ما با ما تماس بگیرید . وب سایت آکاژ ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما و کمک های بیشتر هستیم.