محبوبیت PUBG Mobile در ایران ، یوسی پابجی موبایل

از زمان عرضه آن در مارس ۲۰۱۷، PUBG Mobile به یکی از محبوب ترین بازی های موبایل در جهان تبدیل شده است. این بازی در ایران که بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده است محبوبیت خاصی دارد و طرفداران فراوانی در ایران دارد و میتوان گفت اکثریت نوجوانان از این بازی لذت میبرن نوعی بازی است که کمی به واقعیت نزدیک است و خب این موضوع لذت یوسی پابجی موبایل را افزایش می دهد

 

PUBG Mobile یک جامعه بزرگ و فعال در ایران دارد که به راحتی برای بازیکنان جدید دوستان و هم تیمی هایی برای بازی پیدا می کند. این بازی همچنین به طور منظم مسابقات و رویدادهایی را سازماندهی می کند که به درگیر نگه داشتن بازیکنان کمک می کند

 

PUBG Mobile به دلیل محبوبیتی که دارد تاثیر مثبتی بر اقتصاد ایران داشته است. این بازی میلیون ها دلار درآمد برای کشور به همراه داشته و هزاران شغل ایجاد کرده است.

محبوبیت PUBG Mobile در ایران را می توان به عوامل متعددی نسبت داد. اول اینکه این بازی رایگان است و هر کسی که گوشی هوشمند دارد می تواند از آن لذت ببرد. ثانیاً، این بازی نیازی به سرمایه گذاری یا دانش قبلی ندارد – هر کسی می تواند آن را انتخاب کرده و بدون هیچ تجربه قبلی بازی کند.

بهترین ویژگی پابجی این است که یادگیری آن آسان است و همه می‌توانند از آن لذت ببرند. شما به همراه ۹۹ نفر دیگر در یک نقشه فرود می‌آیید و هدف بازی این است که آخرین فرد مقاوم باشید. با این‌که پابجی آسان است ولی اول شدن در آن کار راحتی نیست. ما راهکارهای جذابی را برایتان تدارک دیده‌ایم.

هوشمندانه بازی کنید

عجول نباشید. بی محابا به دل خطر و مبارزه نزنید. اول سلاح و امکانات خودتان را بررسی کنید و منتظر بهترین فرصت باشید، سپس اقدام کنید. عجله کردن شانس پیروزی را از شما خواهد گرفت.

 

سلاح مورد علاقه خودتان را پیدا کنید و به همان بسنده کنید

وقتی برای برنده شدن می‌جنگید به این معناست که باید یک اسلحه‌ی قابل اتکا داشته باشید. پس از چند دست بازی حتماً به یک اسلحه بر خواهید خورد که با آن احساس راحتی دارید. همان را انتخاب کنید و تمرکزتان را بر روی آن بگذارید. در دورهای بعدی نیز اولویت را بگذارید بر روی پیدا کردن همان سلاح، حتی اگر به معنای کنار گذاشتن یک اسلحه‌ی پیشرفته‌تر باشد.

شاید تاکنون شما هم با بازی هایی مانند پابجی موبایل و یا کالاف د آشنا شده باشید یا حتی ممکن است شما بازیکن های این بازی ها باشد . این دو بازی موبایلی جزء پرطرفدار ترین بازی هایی هستند که در جهان وجود دارد و مخصوصا در ایران طرفداران بسیاری دارد. هر ساله تعداد بسیار زیادی از مردم کشورهای مختلف با سنین مختلف به جمع هواداران این بازی ها می پیوندند.

 

اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که چه چیزی تا این حد پابجی را زیبا و معروف کرده است که توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند؟ گیم پلی زیبا، جوایز ارزشمند و خدمات زیاد پابجی جزء مهم ترین شاخص ها در جذب مخاطب این بازی است. با ما همراه باشید تا بیشتر با پابجی و مفهوم یوسی چیست، آشنا شوید و اطلاعات شما در این زمینه افزایش یابد فروشگاهه یا به سایت zeox.ir  مراجعه کنید

اما ممکن است سوالی برای شما به وجود بیاید و در ذهنتان شکل بگیرد که یوسی پابجی چیست؟ چه ویژگی های دارد؟ نقش آن در بازی پابجی چی است؟

 

در بسیاری از گیم ها شاهد کوین ها و یا ارزهایی هستیم که می توان با استفاده از آنها آیتم هایی را در بازی خریداری کرد که نمی توان آنها را به طور رایگان دریافت کرد. در پابجی موبایل نیز به این کوین ها و ارز ها یوسی گفته می شود.

 

نام این کوین در بازی های مختلف، متفاوت است. برای مثال همین کوین در کالاف دیوتی موبایل به سی پی معروف است. یوسی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید جوایز مهمی دریافت کنید.

 

شاید تصور کنید که خرید یوسی و دریافت جوایز تاثیر زیادی بر سطح بازی و رقابت در پابجی ندارد، اما اینطور نیست. بسیاری از پلیرهای بازی پابجی همیشه سعی بر این دارند تا بتوانند با خرید یوسی، سطح بازی خود را ارتقا دهند و در این بازی جذاب و پرطرفدار پیروز شوند و طعم لذیذ موفقیت در این بازی را بچشند.

شماره تماس: ۰۵۱۹۱۶۹۰۵۱۵ یا به سایت zeox.ir  مراجعه کنید