کسانی که معمولا به دنبال مهاجرت تحصیلی یا شغلی هستند حتما اسم آزمون پی تی ای به گوششان خورده است و در این مقاله قصد داریم بیشتر از پیش شیوه های پرداختی ممکن برای آزمون پی تی ای را بررسی کنیم پس اگر فکر میکنید ممکن است در آینده در این آزمون ثبت نام کنید لطفاً تا آخر با ما همراه باشید .

آزمون پی تی ای همه ساله در انواع کشور های مختلف و در سنتر های متنوع در این شهر های این کشور ها برگزار میشود و ایرانیام متقاضی برای شرکت در آزمون پی تی ای باید در این کشور ها از خدمات موسسه پیرسون استفاده کنند ، برای همین فرایند پرداخت هزینه آزمون های پی تی ای از چند طریق محدود ممکن است که در ادامه به آنها میپردازیم .

 

نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE

در کل برای ایرانیان روش ها و راه های مختلفی برای انجام پرداخت های مالی به سایت ها و موسساتی که خدمات مختلف در خارج از کشور ارایه می‌دهند وجود دارد ولی همه این روش ها مناسب برای پرداخت هزینه آزمون پی تی ای نیست و شما باید سعی کنید با انتخاب یکی از چند راه ممکن موجود اقدام به پرداخت کنید

 

شاید در شهر محل زندگی شما هم آموزشگاه های زبان مختلفی وجود داشته باشد که خدمات مختلف آموزش زبان و شرکت در آزمون هایی که نتایج آنها معتبر هست را ارائه دهند بنا بر این یکی از روش های ثبت نام در آزمون پی تی ای از طریق همین آموزشگاه ها است که میتوانید اقدام کنید هر چند معایب زیادی دارد از جمله طولانی شدن روند ثبت نامی و افزایش زیاد و محسوس هزینه ها و ….

 

پرداخت از طریق پی پال

یکی از راه های پرداخت ارز۴۴۴۰,۹ی برای سایت ها و موسسات خارجی استفاده از حساب پی پال هست که تین شبکه مالی معروف و جهانی به کاربران نود امکان ساخت انواع کیف پول هایی می دهد که قابلیت شارژ با ارز های مختلف دارند که شما میتوانید با شارژ حساب پی پال خود اقدام به پرداخت هزینه آزمون در سایت موسسه پیرسون یا خرید ووچر آزمون PTE از درگاه پی پال سایت های فروشنده کنید . البته استفاده از پی پال هم مشکلات و معایبی دارد که میتوانید با مراجعه به مقالات در مورد لیمیت های حساب پی پال برای ایرانیان از این محدودیت ها با خبر شده و راه چاره را پیدا کنید !

 

خرید ووچر آزمون PTE

یکی از بصرفه ترین راه های پرداخت هزینه آزمون پی تی ای هم از جهت زمانی و هم از جهت مالی استفاده از ووچر هست ، شما با خرید ووچر آزمون PTE مراحل برای شما خیلی آسان تر میشود به عبارتی میتوان گفت روش پرداخت با ووچر بی واسطه ترین و ارزان ترین راه پرداخت هزینه آزمون برای افراد متقاضی شرکت در آزمون پی تی ای ایرانی است . شما با خرید ووچر آزمون PTE صاحب یک کد رمز یا کد کوپن یا به عبارتی کد تخفیفی شبیه کد شارژ سیم‌کارت میشوید که مخصوص برای استفاده در آزمون پی تی ای مورد ثبت نامی شما ( آکادمیک یا جنرال ) هست که در این کد ممکن است اندکی نیز تخفیف لحاظ شده باشد .

این کد تنها یک بار قابل استفاده هست و مدت اعتباری قریب به یک سال دارد که این مدت اعتبار نکته بسیار مثبتی برای ایرانیان است چرا که شما عزیزان میتوانید چندین ماه قبل از زمان تخمینی خودتان جهت شرکت در آزمون پی تی ای این کوپن یا ووچر را خریداری کنید تا افزایش نرخ ارز و اختلاف ارزی بین پول رایج بین دو کشور در طی چند ماه اخیر یعنی فاصله بین خریداری ووچر تا شرکت در آزمون گریبان گیر شما نشود !

 

اگر قصد مهاجرت و اعتبار سنجی میزان سطح یادگیری زبان انگلیسی خود توسط آزمون آکادمیک پی تی ای را دارید پس هر چه سریع تر نسبت به خرید ووچر آزمون PTE اقدام فرمایید تا بتوانید به موقع قبل شروع فصل آزمون ها برای ایرانیان از تخفیف های ویژه موجود بر روی ووچر‌ کارت ها بهره بند شوید در برخی موارد ممکن است این ووچر کارت ها مبلغی حدود ۱۰۰ لیر یا بیشتر را برای شما به عنوان تخفیف به ارمغان بیاورد .

به امید موفقیت شما در تمام مراحل زندگی و آزمون PTE .