پیکاپ ویزای کانادا: پیکاپ ویزا به آخرین مرحله از فرایند دریافت ویزا گفته می‌شود که طی آن فرد متقاضی باید پاسپورت خود را به یکی از سفارتخانه های کانادا یا مراکز پردازش تحویل دهد تا لوگوی ویزای کانادا در پاسپورت او درج گردد. حدود ۷ تا ۱۴ روز زمان می‌برد که مراحل  پیکاپ پاسپورت شما انجام شود و این مرحله از ویزا بهترین و شرین‌ترین مراحل دریافت ویزای کانادا است.

برای اخذ انواع ویزای تحصیلی کانادا و ویزای توریستی کانادا متقاضیان زیادی وجود دارد، سفارت کانادا در ایران به‌خاطر فعالیت سیاسی متوقف شد، به همین دلیل متقاضیان برای گرفتن ویزای کانادا باید به سفارت کشورهای دیگر مراجعه کنند.

این مقاله می‌تواند راهنمایی جامع برای کسانی باشد که در فرایند دریافت ویزا مبتدی هستند و نیازبه آشنایی با قواعد و کارهای اولیه نیز دارند. شما همچنین می‌توانید تمامی این موارد را به یک آژانس مسافرتی و یا شرکتی مانند ایرانیکا بسپارید.

مزایای پیکاپ ویزا کانادا برای متقاضی

صرفه‌جویی در هزینه: به‌جای اینکه برای پیکاپ ویزای کاندای خود جداگانه برای بلیط هواپیما، محل اقامت، خورد و خوراک هزینه کنید بهتر است به آژانس مسافرتی ایرانیکا مراجعه کنید و هزینه کمتری برای ویزا و تفریح خود پرداخت کنید.

صرفه‌جویی در زمان: تمام افراد قبل از اینکه به سفر بروند مشغله‌های کاری زیادی دارند و در تلاش هستند کارهای خود را سریع‌تر انجام بدهند که در سفر با خیال راحت به تفریح و استراحت بپردازند پس بهتر است به‌جای این‌که زمان خود را صرف پیکاپ ویزای خود کنید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

برای اینکه نتوان دوباره به این کشورها سفر کرد و الصاق ویزا در پاسپورت انجام شود خدمات پیکاپ پاسپورت جهت صرفه‌جویی در زمان و هزینه متقاضی انجام می‌شود.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای مهاجرتی کانادا

  • اصل پاسپورت امضا شده
  • نامه تاییدیه ویزای کانادا (پاسپورت ریکوئست)
  • وکالت نامه به آژانس یا فرد مجاز برای انجام پیکاپ
  • دو قطعه عکس ۷x۵ سانتیمتر (در پشت عکس، نام و نام خانوادگی و تاریخ گرفته شدن عکس باید ثبت شود و باید الزاما عکس را در عکاسی بگیرید)
  • تکمیل صفحه آخر ایمیل سفارت (شامل نام، رنگ چشم، قد، ایمیل، آدرس و شماره تلفن)

پیکاپ ویزای کانادا از کشورها و شهرهای مختلف

  • پیکاپ ویزا سفارت کانادا از ترکیه (آنکارا و استانبول)

 

  • پیکاپ ویزا سفارت کانادا از امارات متحده عربی (ابوظبی و دبی)

 

  • پیکاپ ویزا سفارت کانادا از ارمنستان (ایروان)

 

پیکاپ ویزا سفارت کانادا از ترکیه (آنکارا و استانبول)

سفارت کانادا در آنکارا و استانبول نشان می‌دهد که خدمات پیکاپ ویزا و صدور ویزا را سریع انجام می‌دهند و تحویل متقاضی می‌دهند، از زمانی که هواپیما در دنیا وجود داشته است می‌توان خیلی سریع و زود پاسپورت خود را به کشور دیگر با پرواز ارسال کرد.

 

پیکاپ ویزا سفارت کانادا از امارات متحده عربی (ابوظبی و دبی)

کانادا از امارات متحده عربی در شهرهای ابوظبی و دبی سفارت دارد که خدمات پیکاپ ویزا را انجام می‌دهد و بعضی مواقع دو یا سه هفته کاری زمان می‌برد. اولین قدم برای پیکاپ ویزا در کانادا این است که پاسپورت خود را با پرواز هفتگی به یکی از شهرهای ابوظبی و دبی ارسال کنید و بعد از یک یا دو روز کاری به سفارت کانادا داده می‌شود و بعد از انجام خدمات و بررسی آن، نماینده شرکت پاسپورت شما را با پرواز هفتگی در اولین فرصت برای شما ارسال می‌کند.

پیکاپ ویزا سفارت کانادا از ارمنستان (ایروان): در شهر ایروان پایتخت ارمنستان سفارت کانادا وجود دارد.

  • مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا:
  1. دریافت ایمیل حامل موافقت با ویزای شما
  2. تا یک ماه داشتن فرصت برای دریافت ویزای کانادا
  3. همراه داشتن مدارک مورد نیاز و پرینت گرفتن این ایمیل برای تحویل به مشاورین مجرب آژانس مسافرتی ایرانیکا

بعد از طی این مراحل آژانس مسافرتی ایرانیکا اقدامات لازم ویزای شما رو انجام می‌دهند و در سریع‌ترین زمان ویزای شما را صادر و به شما تحویل می‌دهند.