حائز اهمیت بودن ظرافت یک گوشواره در خرید

در طول تاریخ، زنان از گوشواره هایی با سنگ های قیمتی رنگی روشن و طرح های منحصر به فرد برای نشان دادن موقعیت اجتماعی خود استفاده می کردند. گوشواره ها هنوز هم در دنیای امروزی محبوب هستند، اما آنها به دلایل بسیار متفاوتی استفاده می شوند. امروزه خانم ها از این اکسسوری ها برای تکمیل لباس های مورد علاقه خود استفاده می کنند و در مورد استایل شخصی خود اظهارات می کنند، زنان می توانند این اظهارات را با گوشواره های مد مقرون به صرفه با قیمت های مختلف انتخاب کنند

هاتف ساعچی طیف گسترده ای از گوشواره های مد و مقرون به صرفه دارد، بنابراین زنان می توانند یک جفت را برای هر لباسی در کمد لباس خود انتخاب کنند . از گوشواره‌های میخی ساده نقره‌ای یا رزگلد استفاده کنید تا به ظاهری حرفه‌ای اضافه کنید. گوشواره‌هایی با جزئیات ظریف کاملاً با یک لباس مشکی کوچک برای یک شب بیرون از شهر ست می‌شوند.

گوشواره های حلقه ای برای خانم هایی که به دنبال گوشواره هایی هستند که بتوان هر روز از آنها استفاده کرد ایده آل است. گوشواره های حلقه ای ساده سنتی و جاودانه هستند. اما، اگر به دنبال چیزی کمی هیجان‌انگیزتر هستید ، گوشواره‌های نخی اشکی را انتخاب کنید که یک پیچ و تاب مدرن به شکل حلقه‌ای کلاسیک می‌دهد.

هیچ لباسی بدون یک جفت گوشواره شیک کامل نمی شود.

جستجوی خود را برای جفت مناسب با نگاهی به برخی از گوشواره های مد مورد علاقه ما زیر ۱۰۰ دلار شروع کنید

گوشواره به زنان این قدرت را می دهد که از طریق انتخاب جواهرات خود ابراز وجود کنند . یک گوشواره ساده میخ دار یا جسورانه می تواند در مورد استایل شخصی یک زن صحبت کند و کل لباس او را یکدست تر و شیک تر جلوه دهد.

هر خانمی باید یک جعبه جواهرات پر از گوشواره داشته باشد تا وقتی صبح لباس می پوشد انتخاب کند. این ممکن است در گذشته غیرممکن به نظر می رسید، اما خرید گوشواره های شیک به لطف انتخاب گسترده ما از گوشواره های مد با هر قیمتی ، هرگز مقرون به صرفه نبوده است . با قیمت های بسیار پایین، دیگر نیازی به توقف در یک جفت گوشواره نیست!

گوشواره یاقوت کبود A۰۱۲۱۸۷۳

گوشواره

 

گوشواره طلای سفید، کارشده باسنگ برلیان ،جواهری مملؤ از زیبایی و سرشاراز حس خوب.از محصولات فروشگاه آنلاین جواهرات هاتف ساعتچی.لذت خرید آنلاین همراه با امنیت و آسودگی خاطر.تمام نیاز زندگی عشقه!!ولی چندتا تیکه جواهرات شیرین ترش میکنه!!

قیمت ویژه خرید آنلاین: ۲۹۸,۱۱۰,۰۰۰ تومان

 

گوشواره آمیتیس ۹۴۰۵۲۲۹۴

 گوشواره آمیتیس ۹۴۰۵۲۲۹۴

گوشواره طلای سفید .کار شده با سنگ برلیان .یک جواهر با طراحی بسیار خاص و شگفت انگیز.از محصولات فروشگاه آنلاین جواهرات هاتف ساعتچی.لذت خرید آنلاین همراه با امنیت و آسودگی خاطر.تمام نیاز زندگی عشقه!!ولی چندتا تیکه جواهرات شیرین ترش میکنه!!

قیمت ویژه خرید آنلاین: ۶۱,۴۱۰,۰۰۰ تومان

 

گوشواره یاقوت قرمز A۱۰۱۰۰۱۰

 گوشواره یاقوت قرمز A۱۰۱۰۰۱۰

گوشواره طلای سفید.کار شده با سنگ برلیان .بسیار ظریف و خوش نقش .یک هدیه فوق العاده.از محصولات فروشگاه آنلاین جواهرات هاتف ساعتچی.لذت خرید آنلاین همراه با امنیت و آسودگی خاطر.تمام نیاز زندگی عشقه!!ولی چندتا تیکه جواهرات شیرین ترش میکنه!!

قیمت ویژه خرید آنلاین: ۲۵,۳۳۰,۰۰۰ تومان

 

گوشواره برلیان A۰۱۱۱۵۵۱

گوشواره برلیان A۰۱۱۱۵۵۱

گوشواره طلای رزگلد.کار شده با سنگ برلیان .یک طراحی خاص.هدیه ای جذاب برا یک بانوی جذاب تر.از محصولات فروشگاه آنلاین جواهرات هاتف ساعتچی.لذت خرید آنلاین همراه با امنیت و آسودگی خاطر.تمام نیاز زندگی عشقه!!ولی چندتا تیکه جواهرات شیرین ترش میکنه!!

قیمت ویژه خرید آنلاین: ۲۸,۲۷۰,۰۰۰ تومان

خرید اینترنتی گوشواره

حال با توجه به کاربرد و نوع استفاده شما از گوشواره با طرح مورد نظرتان، مشتاقیم طرح دلخواهتان را به ما نشان داده و با سفارش آنلاین گوشواره جواهر از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین طلا و جواهر هاتف ساعتچی، ایمن و مطمئن خرید خود را انجام دهید