در حالی که زمانی دومین کمانچه را پس از iOS بازی می کرد، کتابخانه بازی اندروید اکنون بیش از هر زمان دیگری فراوان است. در اینجا بهترین بازی هایی است که تا به حال بازی کرده ایم.

مجموعه‌ای از بهترین بازی‌های اندروید در وب وجود دارد، بنابراین چه چیزی بازی ما را متفاوت می‌کند؟ خوب، برای شروع، ما نه تنها جدیدترین عناوین پرطرفدار، بلکه بازی‌های مورد علاقه‌مان در تمام دوران را نیز گنجانده‌ایم – آن‌هایی که به‌طور معمول به آن‌ها برمی‌گردیم، علی‌رغم انتشار چندین سال پیش. این بازی ها هیچ وقت قدیمی نمی شوند.

ما همچنین می‌دانیم که اگر می‌خواهید چیز واقعاً خاصی داشته باشید، گاهی اوقات باید دست خود را در جیب خود بگذارید، بنابراین در حالی که اکثر بازی‌های اندروید در لیست ما رایگان هستند، چند بازی پولی نیز وجود دارد.

در مورد پرداخت، باید توجه داشته باشید که حتی بازی‌های رایگان معمولاً حاوی عناصر پولی هستند – به عنوان مثال، سکه‌های اضافی یا گزینه‌های سفارشی‌سازی. اگر کسی غیر از شما – شاید یک کودک – قرار است با تلفن شما بازی کند، ارزش این را دارد که بررسی کنید آنها قادر به خرید هیچ یک از این وسایل اضافی بدون اجازه شما نیستند.

برنامه Google Play را اجرا کنید و روی سه خط عمودی در سمت چپ بالای پنجره ضربه بزنید. تنظیمات را انتخاب کنید، سپس به پایین بروید تا به تأیید اعتبار برای خریدها نیاز باشد و مطمئن شوید که روی «برای همه خریدها از طریق Google Play در این دستگاه» تنظیم شده است.

همچنین در این منوی تنظیمات، گزینه‌ای برای به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها فقط از طریق Wi-Fi پیدا خواهید کرد، زیرا برخی از بازی‌ها بزرگ هستند و می‌توانند داده‌های شما را از بین ببرند. هنگام دانلود یک بازی بزرگ از فروشگاه Play، باید یک اعلان دریافت کنید که به شما هشدار می دهد و توصیه می کند Wi-Fi را روشن کنید.

 

فورتنایت (رایگان)

پس از ماه‌ها انحصار تلفن همراه در iOS، فورتنایت اکنون برای دانلود در اندروید نیز در دسترس است.

شما می‌توانید به همان بتل رویال ۱۰۰ نفره‌ای که روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌هایی با سطح کیفیت بصری مشابهی در دسترس است، دسترسی پیدا کنید. اگر در سال گذشته زیر یک سنگ زندگی کرده اید و از Fortnite بی اطلاع هستید، مفهوم ساده است. در نقشه رها کنید، سلاح ها و مواد را پیدا کنید و با استفاده از ترکیبی از کاردستی و تیراندازی، بجنگید تا آخرین بازیکن ایستاده باشید.

Fortnite مسلماً محبوب‌ترین بازی بتل رویال در حال حاضر است و با انواع لوازم آرایشی و معرفی مدام حالت‌های بازی جدید، فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست.

 

Ark: Survival Evolved (رایگان)

در ژوئن ۲۰۱۵، Ark: Survival Evolved با هدف ورود به رایانه‌های شخصی و مک وارد دسترسی اولیه در Steam شد. سه سال بعد، Ark نه تنها رایانه‌های شخصی، بلکه Mac، PS4، Xbox One و حتی گوشی‌های هوشمند را در iOS و Android تسخیر کرد. این یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جهان باز است که در اندروید دیده‌ایم، با دنیای باز عظیمی که می‌توانید از طریق زمین، دریا و هوا کاوش کنید و بیش از ۸۰ دایناسور را برای کشف، مبارزه، اهلی کردن و پرورش دهید.

شما می توانید سرپناه خود را بسازید و بسازید، یا به صورت آنلاین با دوستان خود به عنوان یک قبیله برای ساختن سازه های بزرگتر و بهتر کار کنید. شما می توانید طیف وسیعی از تسلیحات، از نیزه های اولیه گرفته تا سلاح های پیشرفته را باز کنید، و حتی می توانید سوار بر برخی از دایناسورهایی که با آنها برخورد می کنید، شوید. چه چیزی بیشتر از یک بازی جهان باز می خواهید؟

کنترل‌های لمسی بسیار بصری‌تر از آن چیزی هستند که ما انتظار داشتیم، با منحنی یادگیری کوتاهی که برای گیمرهای جدید و با تجربه به طور یکسان انتظار می‌رود. بهترین خبر این است که زمان‌های رام کردن بسیار کوتاه‌تر از رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها است، و به شما امکان می‌دهد تا مجموعه دینو خود را بدون نیاز به تغذیه هر یک به معنای واقعی کلمه ساعت‌ها متوالی بسازید.

به عنوان یک برنامه رایگان در مقایسه با یک بازی با قیمت تمام شده روی رایانه شخصی، تعداد زیادی IAP وجود دارد که می تواند به گیمرها کمک کند تا در کنار اشتراک رسمی Primal Pass پیشروی کنند. PP دو برابر XP برای بالا رفتن سریعتر ارائه می دهد، همه تبلیغات را حذف می کند، دسترسی به سرورهای ترجیحی و اسلات های ترجیحی در سرورهای رایگان و سایر مزایا را فراهم می کند.

در حالی که داشتن پاس دسترسی سریع‌تری به ارتقاء، تجهیزات جدید و موارد دیگر را فراهم می‌کند، خبر خوب این است که همه چیز بدون نیاز به خرج کردن یک پنی قابل دسترسی است.

 

PUBG Mobile (رایگان)

آیا PUBG Mobile واقعاً نیاز به معرفی دارد؟ بازی smash hit battle royale که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد هم اکنون به صورت موبایل برای گیمرهای iOS و اندروید در دسترس است. برخلاف نسخه رایانه شخصی و کنسول که برای شما ۲۶٫۹۹ پوند هزینه دارد، نسخه موبایل برای بازی با تعدادی IAP رایگان است، اگرچه اینها منحصراً به لوازم آرایشی محدود می شوند.

اما در حالی که برخی تصور می کنند که تجربه در یک دستگاه تلفن همراه ضعیف است، بازی موبایل F2P در واقع مکانیکی دارد که ما دوست داریم شاهد انتقال آن به بازی اصلی باشیم. مهم‌تر از همه، هنگام غارت، پیوست‌ها و آیتم‌های مفید به‌طور خودکار جمع‌آوری و تجهیز می‌شوند – ایده‌آل برای کسانی که از تعداد بی‌شمار پیوست‌های سلاح موجود در PUBG مطمئن نیستند.

جدای از مکانیک های جالب، استفاده از تیرانداز آنقدرها هم که برخی تصور می کنند سخت نیست. البته، منحنی یادگیری دارد، اما زمانی که به موقعیت کنترل‌های روی صفحه و مکانیک حرکت عادت کردید، به راحتی آن شام مرغ را می‌خورید.

 

Final Fantasy XV: Pocket Edition (رایگان)

ما طرفداران بزرگ Final Fantasy XV روی کنسول ها و رایانه های شخصی بودیم و از انتشار Final Fantasy XV: Pocket Edition بسیار شگفت زده شدیم. نه به دلیل سبک آثار هنری – که فکر می کنیم فوق العاده خوب کار می کند و در صفحه نمایش های کوچک عالی به نظر می رسد – بلکه به دلیل اینکه بازی موبایل چقدر خوب اتفاقات بازی کنسول را منعکس می کند.

تفاوت هایی وجود دارد؛ دنیای باز به اندازه بازی کامل نیست و برخی از کارها ساده تر از همتایان کنسول هستند، اما در گوشی های هوشمند واقعاً خوب کار می کند. بازی برای دانلود رایگان است و دسترسی رایگان به فصل اول را فراهم می کند، اما برای هر ۹ فصل آن باید هزینه پرداخت کنید.

شایان ذکر است که از نظر گرافیکی نسبتاً خواستار است و کاربران ممکن است نسبت به سایر بازی‌های موبایل شاهد کاهش سریع باتری باشند.

 

ماجراجویی آلتو (رایگان)

اگر به دنبال یک اسکرول جانبی زیبا، ساده و در عین حال سرگرم کننده هستید، به جز Alto’s Adventure نگاه نکنید. اگرچه چند سالی است که در دسترس قرار گرفته است، اما تعداد کمی از بازی های اندرویدی اسکرول جانبی وجود دارند که می توانند هم از نظر کیفیت بصری و هم از نظر فاکتور سرگرمی با یکدیگر رقابت کنند.

برای کسانی که نمی‌دانند، شما کنترل آلتو را در دست می‌گیرید که او وارد یک ماجراجویی بی‌پایان اسنوبورد می‌شود، در محیط‌های بسیار پرجزئیات و پر جنب و جوش سفر می‌کند و پرش‌های مرگ‌باری را در شکاف‌های بی‌پایان انجام می‌دهد.

بازی از یک سیستم ترفند یک دکمه برای گیم پلی ساده استفاده می کند، اما به آن سادگی که به نظر می رسد نیست. زمان‌بندی همه چیز است، و همانطور که ترکیبی را ایجاد می‌کنید، سریع‌تر و سریع‌تر می‌شوید و اجتناب از موانع پیش رو دشوارتر می‌شود. و با بیش از ۱۸۰ هدف برای دستیابی، Alto’s Adventure باید شما را مشغول کند تا زمانی که Alto’s Odyssey در نهایت اولین اندروید خود را ارائه کند.

 

قاب ۲ (۴٫۴۹ پوند)

Framed 2 دنباله‌ای بر موفقیت‌آمیز سال ۲۰۱۴، Framed است. این بازی مکانیک پازل سبک کمیک را معرفی می‌کند که بازی اول را بسیار محبوب کرده است، و گیمرها وظیفه دارند پانل‌های کتاب‌های مصور را مرتب کنند تا به دوست شما کمک کنند تا هر بخش را طی کند و از تعقیب‌کنندگان اسلحه‌دار خود پیشی بگیرد.

این تا حد زیادی آزمون و خطا است زیرا همیشه مشخص نیست که هر پانل چگونه بر صحنه کلی تأثیر می گذارد، اما زمانی که در نهایت دنباله درست را در یک سکانس چالش برانگیز انجام دهید، به طور جدی رضایت بخش است. سبک هنری جذاب نیز در Framed 2 به خوبی کار می کند و خط داستانی جذاب به شما کمک می کند.

اگر اهل بازی‌های پازل منحصربه‌فرد هستید، هم Framed و هم Framed 2 ارزش خرید دارند.

 

پوکمون گو (رایگان)

هیچ لیست بهترین بازی های اندروید بدون پدیده ای که Pokémon Go است کامل نمی شود. درست است، از زمانی که شروع به کار کرد تا حدی محبوبیت خود را از دست داد – به هیجانی بیشتر از آنچه که تا به حال برای یک بازی اندروید دیده بودیم – در تابستان ۲۰۱۶، اما هنوز هم بازیکنان سرسختی در آنجا هستند و به لطف به روز رسانی های مداوم Niantic و The شرکت پوکمون توانسته است چیزها را نسبتاً تازه نگه دارد.

این یک بازی واقعیت افزوده است که هر کسی که تا به حال پوکمون را دوست داشته است (بنابراین بیشتر بچه ها – و بیشتر بچه های بزرگ) یا هرکسی که احتمالاً در هیاهوی جدیدترین روند جذب می شود، آن را دوست دارد. همچنین برای انواع رقابتی جذاب خواهد بود، کسانی که می‌توانند تلاش کنند تا بیشترین، بهترین و قدرتمندترین پوکمون‌ها را پیدا کنند، سپس برای برنده شدن در سالن‌های ورزشی (که در مکان‌های واقعی مانند مکان‌های دیدنی، مراکز خرید و ایستگاه‌های قطار یافت می‌شوند) رقابت کنند.

پوکمون‌ها با پرتاب توپ‌های پوک به سمت آنها دستگیر می‌شوند که می‌توان آن‌ها را از PokéStops در منطقه مجاور جمع‌آوری کرد. Pokémon Go واقعاً بچه ها را تشویق می کند که بلند شوند و راه بروند – بیشتر اگر می خواهند از تخم های خود بیرون بیایند – و برخی از مکان هایی که پوکمون پیدا می کنند می تواند جذاب باشد. پیکاچو روی توالت حمام نشسته است؟ کاملا امکان پذیر.

اخیراً دسته جدیدی از پوکمون در طبیعت منتشر شد که به بازیکنان قدیمی پوکمون گو که قبلاً «همه آنها را گرفته بودند» مهلت داد. و حالا افسانه ها هم می آیند.

 

Minecraft (6.99 پوند)

یکی دیگر از بازی‌های اندرویدی که برای بچه‌های کوچک و بزرگ جذاب است، Minecraft Edition است، نسخه موبایلی بازی Minecraft که روی رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ و کنسول‌ها اجرا می‌شود. این رایگان نیست، اما ۶٫۹۹ پوند یک معامله منصفانه برای ساعاتی است که شما یا بچه ها را سرگرم می کند.

اگر تا به حال نام Minecraft را نشنیده اید، از زیر هر سنگی که پنهان کرده اید بیرون خزیده باشید. Minecraft یک سیم‌کارت ساخت و ساز با امکانات بی‌پایان است – اگر می‌توانید به چیزی فکر کنید، می‌توانید آن را بسازید. بنابراین نه تنها سرگرم کننده، بلکه خلاقانه و آموزشی نیز هست. عالی.

 

Super Mario Run (رایگان)

اگر اهل بازی هستید، باید Super Mario Run را امتحان کنید. این اولین بازی سوپر ماریو برای موبایل است که توسط نینتندو منتشر شده است، و اکنون پس از انحصاری اپ استور از دسامبر ۲۰۱۶ به اندروید راه یافته است.

Super Mario Run همانطور که از نامش پیداست یک بازی دونده است. گیم پلی تک لمسی و مکانیک های ساده وجود دارد، اما اگر قبلاً سوپر ماریو بازی کرده باشید، دقیقاً می دانید که چه کاری انجام می دهید. شما باید از روی شکاف ها و موانع بپرید، سکه ها را جمع آوری کنید و از دشمنان دوری کنید در حالی که سعی می کنید راه خود را تا انتهای سطح طی کنید.

سه حالت وجود دارد، با تور جهانی حالتی که به احتمال زیاد شما را می شناسید. هر جهان به سه سطح معمولی و سپس یک سطح رئیس قلعه Bowzer تقسیم می شود.

Toad Rally حالت دومی است که در آن سعی می‌کنید عملکرد بازیکنان دیگر را شکست دهید، در حالی که Kingdom Builder به شما این امکان را می‌دهد که سودهای غیرقانونی خود را از دو حالت دیگر صرف ایجاد پادشاهی کنید. می‌توانید ساختمان‌ها و عناصر تزئینی و اساساً هر چیزی را که وزغ‌ها را به اندازه‌ای تحت تأثیر قرار می‌دهد به آن‌ها وارد کنید، اضافه کنید.

 

The SIMs

سیمز موبایلبه زودی برای اندروید عرضه می‌شود، و شگفت‌انگیز خواهد بود، بسیار نزدیک‌تر از آنچه که قبلاً دیده‌ایم، به بازی PC و Mac.

(شایان ذکر است که راهی وجود دارد اکنون سیمز موبایل را دریافت کنید، اما توصیه می کنیم منتظر انتشار نهایی در بریتانیا باشید.)

تا زمانی که آن را دریافت کنید، شما چند گزینه سیم کارت دارید. آنها نیمی از آنچه ما از سیم کارت موبایل انتظار داریم خوب نیستند، اما به شما امکان می دهند سیم های خود را تعمیر کنید. در ضمن ما The SIMs Freeplay را توصیه می کنیم، زیرا اگر هیچ چیز دیگری برای شما هزینه ای نداشته باشد.

اگر قبلاً سیم‌کارت‌ها را بازی نکرده‌اید، در اصل می‌توانید خدا را بازی کنید. شما خانه‌ها را می‌سازید و تزئین می‌کنید، شخصیت‌ها را شخصی‌سازی می‌کنید و هر مرحله از زندگی آن‌ها و هر چیزی را که با آن همراه است را تجربه می‌کنید. شما داستان را هر طور که می خواهید بسازید.

 

Slither.io (رایگان)

اگر از طرفداران اندروید هستید، از بازگشت اخیر نوکیا به بازار بیشتر مطلع خواهید شد. اما هیجان انگیزتر از گوشی های اندرویدی جدیدش بازگشت ۱۷ ساله اش بود نوکیا ۳۳۱۰این یک گوشی ارزان قیمت و تقریباً نشکن است، اما چیزی که مردم را واقعاً هیجان زده کرد بازگشت Snake بود.

اگر ترجیح می دهید تلفن اندرویدی مناسب خود را نگه دارید اما واقعاً می خواهید Snake بازی کنید، بدانید که Slither.io کمی شبیه Snake است اما بسیار بهتر است. تقریباً به همین روش کار می‌کند، اما به جای دیوار، از مارهای بازیکنان دیگر طفره می‌روید، زیرا مار خودتان طولانی‌تر و طولانی‌تر می‌شود.

 

دانلود بازی کلاچ قرمز

 

جاده کراسی (رایگان)

این یکی دیگر است که تا حدودی به این دلیل محبوب است که به دوران جوانی ما برمی گردد. Crossy Road درست مثل Frogger است، با این تفاوت که شما قورباغه نیستید. در واقع شما تقریباً هر چیزی جز قورباغه هستید.

مفهوم یکسان است: شما باید بدون آسیب از جاده عبور کنید، با ماشین‌ها، کامیون‌ها، قایق‌ها، حیوانات، دایناسورها و هر چیز دیگری که اساساً می‌تواند به زندگی شما پایان دهد و تمام تلاش خود را برای از بین بردن شما انجام می‌دهند.

زیاد به نظر نمی رسد، اما یکی از اعتیادآورترین بازی هایی است که ما بازی کرده ایم – اگر آخرین کاری باشد که انجام می دهید، از جاده عبور خواهید کرد.

 

سفر رمز و راز لیتون (۱۷٫۹۹ پوند)

بسیار خوب، پس این تا حد زیادی گران ترین بازی اندروید در لیست ما است، اما Layton’s Mystery Journey که اخیراً منتشر شده است، موفقیت مطمئنی برای طرفداران سری بازی های پازل Nintendo 3DS Professor Layton خواهد بود.

خود پروفسور اینجا بازی نمی‌کند، اما شما نقش دخترش کاتریل لیتون را بازی می‌کنید تا او را در مرکز لندن پیدا کند. همانطور که انتظار دارید تعداد زیادی پازل برای تکمیل، با مینی بازی های اضافی و پازل های روزانه نیز وجود دارد.

مشکلات ریاضی، بازی های فکری، بازی های کلمه، توهمات نوری، بازی های بلوک کشویی و موارد دیگر وجود دارد – این یک تمرین عالی برای مغز شما است.

 

Jetpack Joyride (رایگان)

Jetpack Joyride یکی از بازی‌های اندرویدی مورد علاقه ما در همه زمان‌ها، روی گوشی یا تبلت است. الان چند سالشه ولی هیچوقت خسته نمیشه.

Barry Steakfries را بازی می‌کنید و با جت‌پک خود در یک دنیای بی‌پایان سکه‌ها جمع‌آوری می‌کنید (که با آن می‌توانید جت‌پک‌های جدید، لباس‌ها و پاداش‌های دیگر بخرید)، موشک‌ها و زاپرها را دور می‌زنید، و وسایل نقلیه را سوار می‌کنید تا ببینید تا کجا می‌توانید پیش بروید.

می‌توانید روی پشت یک اژدها یا پرنده سوار شوید، با یک لباس مخصوص از جاذبه رد شوید، از طریق صفحه نمایش از راه دور خارج شوید، روی یک موتور سیکلت زوم کنید یا دانشمندان اطراف (آن دانشمندان بی‌گناه و بی‌گناه) را با لیل استومپر له کنید. یک قایق نیز وجود دارد، اگرچه هزینه آن پرداخت شده است.

دستاوردها و چالش‌ها چیزها را جالب نگه می‌دارند، خواه شامل پرشور تعدادی از دانشمندان، پیمودن مسافت معینی بدون دست زدن به سقف یا کف، یا قایق‌سواری با فرو رفتن و خروج از مسیر موشک‌های مقابل.

 

کلمات با دوستان (رایگان)

Words With Friends Scrabble است اما دارای یک عنصر اجتماعی است که به شما امکان می دهد در مقابل دوستان خود، بازیکنان تصادفی یا رایانه بازی کنید. این یکی تا حد زیادی برای رقابت در میان شما هدف قرار گرفته است، و همه نوع آماری را در مورد اینکه چرا شما یک افسانه واژه ساز هستید ارائه می دهد که می توانید در مورد آن فلش کنید.

نیاز به صبر کردن برای انجام حرکات حریف، Words With Friends را گاهی برای افراد بی حوصله خسته کننده می کند، و چیزی نیست که به راحتی بتوانید هر زمان که پنج دقیقه وقت دارید، آن را بردارید و بازی کنید. اما یافتن آن کلمه قاتل هفت حرفی در نمره سه کلمه ای ارزش انتظار را دارد.

Words With Friends یکی از آن بازی هایی است که مردم فقط می دانند چگونه بازی کنند، بنابراین توضیح کمی لازم است. و به ماده خاکستری تمرین می دهد، بنابراین رای ما را می گیرد.

 

Plants vs Zombies 2 (رایگان)

یک بازی برج دفاعی که همه آن را دوست دارند، چند نسخه از Plants vs Zombies برای دانلود وجود دارد، اما همه شما را به یک اندازه سرگرم خواهند کرد.

شما چندین سطح را در چند دنیا بازی می کنید، که هر کدام با یک سطح رئیس و هر کدام یک تغییر جزئی در یک موضوع اصلی به پایان می رسد، اما با زامبی های جدید برای حمله و گیاهان جدید در اختیار شما.

در اصل شما باید ارتشی از گیاهان بسازید، با انواع مختلفی که مکانیسم حمله متفاوتی را ارائه می‌دهند، چه تیراندازی به نخود فرنگی یا انفجار در مقابل افراد بد، یا فقط تلاش خود را برای جلوگیری از عبور آنها انجام دهید. اگر بدون اینکه زامبی از کنار شما عبور کند به انتهای سطح برسید، به مرحله بعدی می روید.

 

Dumb Ways to Die 2 (رایگان)

سریال Dumb Ways to Die ساده و اعتیاد آور است، با آثار هنری عالی و شخصیت های سرگرم کننده که کمی شبیه آقای مردان هستند. هرکدام تمایل دارند با مرگ کنار بیایند و این وظیفه شماست که آنها را زنده نگه دارید.

همانطور که ممکن است از عنوان حدس بزنید، برخی از راه هایی که این شخصیت ها تقریباً با سازنده خود ملاقات می کنند بسیار احمقانه است. به ازای هر زنده ای که ذخیره می کنید، ۱۰۰ امتیاز دریافت می کنید و به مینی بازی بعدی با سطح دشواری روزافزون می روید.

 

Grand Theft Auto San Andreas (6.99 پوند)

این یک بازی کنسولی برای گوشی هوشمند (یا تبلت) شما است و به طرز شگفت‌انگیزی بر روی یک صفحه لمسی بازی آسان است. بازی موبایل سن آندریاس پر از تمام کارهای سرگرم کننده ای است که می توانید در عناوین کنسول انجام دهید – و نه فقط جک کردن اتومبیل ها. شما می توانید به اسلحه شلیک کنید، با هواپیما پرواز کنید، اعضای باند را استخدام کنید، تقریباً هر چیزی که به هیچ وجه مفید نیست.

سن آندریاس بر اساس داستان کارل جانسون است که در شهری مملو از باندها، مواد مخدر و فساد زندگی می کند. خانواده و دوستان او به پایین ترین سطح خود رسیده اند، مادرش به قتل رسیده، خانواده اش تکه تکه شده است و دوستانش مسیر کاملا اشتباهی را دنبال می کنند. جانسون که برای قتل قتل است، مجبور می شود کنترل را به دست بگیرد.

در اینجا بیش از ۷۰ ساعت گیم پلی بازی وجود دارد، که تقریباً باید پنج مبلغی را که برای دانلود آن باید پرداخت کنید، جبران کند.

 

آخرین روز روی زمین: بقا (رایگان)

اگر طرفدار هستید مرده متحرکاحتمالاً عاشق این خواهید شد (اگرچه انصافاً بازی‌های Walking Dead واقعی وجود دارد گویاهمچنین). یک زامبی رایگان MMORPG به آنها شلیک می کند، Last Day on Earth در سال ۲۰۲۷ می گذرد و شما را می بیند که تمام تلاش خود را برای زنده ماندن در دنیایی مملو از دشمنان به دنبال همه گیری ویروس طاعون مرگبار انجام می دهید.

می‌توانید استراتژی و مهارت‌های بقای خود را تقویت کنید و در حالی که در پایگاه‌های نظامی متروکه و اردوگاه‌های بازمانده به دنبال منابع جدید می‌گردید، سلاح‌های مرگبارتری ایجاد کنید. با بازیکنان دیگر هم گروه شوید، اما مراقب باشید به چه کسانی اعتماد دارید.

 

آسفالت ۸: هوابرد (رایگان)

هیچ بازی اندرویدی بدون مسابقه مناسب کامل نمی شود و Asphalt 8 یکی از بهترین عناوین شناخته شده است. می‌توانید با ماشین‌های بسیار جذاب در حدود ۴۰ مسیر که همه چیز را از صحرای نوادا تا توکیو پوشش می‌دهند، برانید و چند شیرین کاری شگفت‌انگیز از چرخش بشکه تا پرش‌های ۳۶۰ درجه انجام دهید.

بیش از ۱۹۰ خودرو برای مسابقه وجود دارد، از جمله لامبورگینی وننو، بوگاتی ویرون، فراری لافراری، مک لارن P1 و پورشه ۹۱۱٫

 

Hill Climb Racing 2 (رایگان)

این یک بازی رانندگی دیگر است، اما کمی با آسفالت متفاوت است.

مسابقه تپه‌نوردی شامل رانندگی ۴×۴ از تپه‌ها، عبور از پل‌ها، پایین تپه‌ها و سپس بالا رفتن از تپه‌ها می‌شود. در طول مسیر، سکه جمع آوری می کنید تا وسیله نقلیه و سوخت خود را ارتقا دهید، با وسایل نقلیه اضافی برای باز کردن قفل.

خیلی آهسته رانندگی کنید و بنزین تمام می شود. خیلی سریع رانندگی کنید و ناگزیر از روی وسیله نقلیه ورق بزنید و گردن تپه بیچاره را بکوبید. در آن مرحله بازی تمام می شود و شما دوباره شروع می کنید. سرگرمی بی پایان

 

War Wings (رایگان)

اگر از بازی‌های پازل، دونده‌های بی‌پایان، شوت‌آپ‌ها و بازی‌های مسابقه‌ای پر شده‌اید، در مورد یک مکان دعوای سگ‌ها چطور؟

War Wings از MiniClip به شما این امکان را می‌دهد تا در حالی که به آسمان می‌روید تا دشمنان خود را از پای در بیاورید یا به سادگی در اجرای شیرین کاری‌ها به هم بریزید، با بازیکنانی در سراسر جهان رقابت کنید. خیلی سرگرم کننده است.

 

Super Stickman Golf 3 (رایگان)

اکنون در نسخه سوم، Super Stickman Golf بهتر از همیشه است و برای طرفداران گلف با دستاوردهای فراوانی که باید به دست بیاورند، ضروری است. دوره های جدید، قدرت های جدید، حالت های بازی جدید و حالت چرخش جدید وجود دارد. Super Stickman Golf 3 با ۲۰ دوره برای بازی به تنهایی یا با دوستان خود، واقعاً به شما امکان می دهد تا به حرکت خود ادامه دهید.

زاویه و قدرت عکسبرداری خود را تنظیم کنید و تمام تلاش خود را برای ایجاد سوراخ در یکی انجام دهید. شما به بازی ادامه می دهید تا زمانی که طبیعی باشد.

 

Bejeweled Blitz (free)

Bejeweled یک گیج بازی کلاسیک است، اما با چالش‌های روزانه، تابلوهای امتیازات، آیتم‌های تقویتی، جواهرات ویژه و موارد دیگر. شما ۶۰ ثانیه برای حذف هر چه بیشتر جواهرات از تخته دریافت می کنید، با پاداش های اضافی برای انجام این کار با سرعت یا تطبیق بیش از سه جواهر.

به راحتی می توانید هر زمان که یک دقیقه اضافی دارید، آن را بردارید و بازی کنید، و سادگی آن آن را تبدیل به یک اتلاف وقت فوق العاده اعتیاد آور می کند. ادغام با فیس بوک به این معنی است که می توانید با دوستان خود نیز رقابت کنید.

 

Candy Crush Saga (رایگان)

اگر فکر می‌کنید مردم Candy Crush را فراموش کرده‌اند، بخشیده می‌شوید که باید یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های موبایل تمام دوران باشد. طبق گزارش ها، سازنده که توسط King در سال ۲۰۱۲ معرفی شد، با بیش از ۹۳ میلیون بازیکن، در یک دوره سه ماهه، ۴۹۳ میلیون دلار به دست آورد. اما حتی امروز، دومین اپلیکیشن پردرآمد در گوگل پلی باقی مانده است.

Candy Crush Saga یک بازی گیج کننده مسابقه سه است که بسیار شبیه به Bejeweled Blitz در لیست ما قبل از آن است. تفاوت در اینجا این است که شما در صدها سطح به جای بازی های مستقل یک دقیقه ای بازی می کنید که هر کدام پیچیده تر از اولی هستند. برخی زمان‌بندی شده‌اند، برخی دیگر از شما می‌خواهند حداقل امتیاز را کسب کنید، و Candy Crush Saga مدام همه چیز را با هم مخلوط می‌کند تا شما را سرگرم کند.

توانایی مشاهده محل نشستن دوستان فیس بوک شما در نقشه سطح یک فشار مهم است که شما را تشویق می کند تا بهتر عمل کنید و جلوتر بروید.

 

کلش اف کلنز (رایگان)

کلش آف کلنز یکی دیگر از بازی های قدیمی است که امتحان خود را پس داده است. در اصل شما باید دهکده ای بسازید که شامل تمام چیزهای مورد نیاز قبیله متخاصم شما باشد، مانند تالار شهر، معدن طلا و اردوگاه ارتش.

شما به ارتقای دهکده خود ادامه می دهید و انواع ساختمان های بیشتری را باز می کنید، که در نهایت به شما امکان می دهد قلعه قبیله را تصاحب کنید، پادگان های خود را ارتقا دهید و با بازیکنان دیگر وفاداری کنید.

در آن زمان است که می توانید به فکر ورود به نبرد باشید، اما در حالی که چند مبارزه اول آسان هستند، دشواری به سرعت افزایش می یابد. اگر می خواهید زنده بمانید، باید به طور مداوم حمله و دفاع خود را توسعه دهید و تصمیمات خود را با دقت در نظر بگیرید.

 

Piggies بد (رایگان)

Bad Piggies یک اسپین آف از Angry Birds است – یکی دیگر از بازی های کلاسیک اندرویدی تمام دوران یا باید بگوییم فرنچایز بازی ها. این بازی به جای تمرکز بر پرندگان، در مورد خوک ها است. اوینک.

به طور خاص، این یک بازی معمایی اعتیاد آور و چالش برانگیز است که در آن طیف وسیعی از مواد در اختیار شما قرار می گیرد و از شما خواسته می شود که یک ابزار بسازید که خوک شما را به انتهای سطح برساند.

همانطور که انتظار دارید موانع زیادی برای مقابله و انواع مختلفی از زمین برای تسلط وجود دارد. این بدان معناست که آنطور که به نظر می رسد آسان نیست و برخی از سطوح کاملاً دشوار هستند. در نتیجه، هرگز آن را زمین نخواهید گذاشت.

 

Monument Valley (2.99 پوند)

این بازی استراتژی خیره کننده بدون شک یکی از برجستگی های دهه است. هدایت یک شاهزاده خانم ساکت در یک دنیای فانتزی هرگز رضایت بخش نبوده است

علیرغم وجود یک پیشرفت واضح و مشخص از طریق افزایش سطوح دشواری، دیدن بازی‌ای که ساعت‌ها طول نمی‌کشد، شاداب است. اگر ۱۹ فصل بازی اصلی کافی نیست، Monument Valley 2 (4.99 پوند) باید شما را به طور مشابه سرگرم کند.