ارسال هدایای تبلیغاتی، یکی از بهترین راه‌های جلب توجه و همچنین وفاداری مشتریان است. وقتی مشتری محصولی ویژه را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی از شما دریافت می‌کند، بعد از هربار استفاده، لوگو شرکت شما را روی محصول دیده و ناخودآگاه احساس تعلق خاطر به برندتان پیدا خواهد کرد. ویژگی یک هدیه تبلیغاتی خوب، بسته به مخاطب و دریافت کننده متفاوت است. اما قطعا انتخاب هر محصولی به عنوان هدیه تبلیغاتی و درج لوگوی شرکت بر روی آن، تاثیر گفته شده را به دنبال ندارد. برای انتخاب یک هدیه مناسب می‌بایست موارد مهمی در نظر گرفته شود. با ما همراه باشید تا در این مقاله، ویژگی‌های یک هدیه تبلیغاتی خوب و مناسب را بررسی کنیم.

کیفیت هدیه تبلیغاتی، نمایانگر پرستیژ برند شما

کالایی که به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتری ارسال می‌کنید، به نوعی نماینده کسب و کار شماست. هرچقدر این کالا کیفیت بالایی داشته باشد، مشتری احساس می‌کند که بیزینس شما کیفیت و پرستیژ قابل قبولی دارد. هیچ‌وقت در این زمینه، کمیت را فدای کیفیت نکنید. خصوصا زمانی که بودجه محدودی برای اختصاص به هدایای تبلیغاتی در اختیار دارید.

هدیه‌ای را انتخاب کنید که بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد

هیچ چیز به اندازه یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و مفید، نام کسب و کار شما را بر سر زبان‌ها نمی‌اندازد. هدیه‌ای تبلیغاتی را درنظر بگیرید که مشتری در روز، بارها و بارها از آن استفاده کند. کافیست این هدیه، کاربردی مربوط به نیازهای روزانه مردم داشته باشد تا توجه همه را به خود جلب کند. با هر بار استفاده از آن، لوگو شرکت شما نه تنها برای شخص استفاده کننده بلکه به تمام افراد حاضر در اتاق نمایش داده می‌شود. همین کافی‌ست تا نام شرکت شما با چیزی مفید مرتبط شود و بر سر زبان‌ها بیفتد. چه تبلیغی بهتر از این؟

از آنجایی که اکثر افراد در طول روز چندین بار چای می‌نوشند، یکی از بهترین انتخاب‌ها در این زمینه، فلاسک تبلیغاتی یا ست لیوان و فلاسک است. از آنجایی که روی این هدایا، لوگو شرکت به صورت لیزری درج می‌شود، برند شما هر روز به بهترین شکل ممکن، بارها و بارها به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین با توجه به نوع کاربرد این هدیه، هربار استفاده از این محصول احساس آرامش را برای مشتری به همراه دارد و این احساس آرامش، ناخودآگاه با برند شما آمیخته می‌شود. این به این معناست که شما به تعداد ست فلاسک و لیوانی که هدیه داده‌اید، مشتری وفادار و علاقمند به برند خود جذب کرده اید. مشتریانی که با هربار دیدن لوگو شما احساس آرامش می‌کنند.

فلاسک و لیوان به عنوان هدیه تبلیغاتی، برای مشتری احساس آرامش به همراه دارند

ست‌های مدیریتی جذاب

ست‌های مدیریتی معمولا جذاب‌ترین نوع هدایای تبلیغاتی‌ هستند و انتخاب درست اقلام داخل این ست‌ها می‌تواند تا حد زیادی موفقیت تبلیغات شما را به دنبال داشته باشد. بهترین نوع تبلیغات، تبلیغات دهان به دهان است و مشتریانی که به توصیه یک شخص به سراغ شما می‌آیند، معمولا مشتریان وفادارتری هستند. مدیران مجموعه‌ها در طول روز با افراد زیادی در ارتباط هستند و اغلب تاثیر زیادی بر روی آنها دارند. با توجه به این موضوع، جلب توجه این مدیران می‌تواند به سود برند ما تمام شود. کافیست یک‌سری اقلام کاربردی را در یک ست مدیریتی به این افراد هدیه دهید تا با هر بار استفاده، احساس تعلق خاطر بیشتری را به برند شما پیدا کرده و افراد بیشتری را به استفاده از خدمات شما ترغیب کند. یک ست مدیریتی شامل لوازمی مانند پاوربانک و فلش و خودکار تبلیغاتی و… می‌تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی، بسیار مفید واقع شود. چرا که می‌توانید از کاربرد روزانه آن‌ها مطمئن باشید. بی‌شک هیچ چیز مهمتر از این نیست که هدیه شما توسط مشتری به کار برده شود. چرا که هر بار استفاده از آن مساوی‌ست با نمایش جذاب برند کسب و کار شما. شما می‌توانید اقلام داخل این ست‌های مدیریتی را متناسب با سلیقه خودتان تغییر دهید و ست مدیریتی مخصوص برند خودتان را با تیراژ حداقل ۵۰ عدد به راحتی سفارش دهید.

سخن پایانی

انتخاب یک هدیه کاربردی، می‌تواند تاثیری بی‌نظیر در جذب مشتری و جلب وفاداری او داشته باشد. کافی‌ست نیازهای مشتری را بشناسید و با یک انتخاب هوشمندانه، برند خود را برای همیشه در ذهن او ماندگار کنید. همین حالا با انتخاب ست هدایای تبلیغاتی برند خود، یک قدم ارزشمند به سمت موفقیت کسب و کارتان بردارید.

یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه واردات و تولید هدایای تبلیغاتی، شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش است. برای تماس با این شرکت با شماره ۰۲۱۸۸۳۰۸۴۴۰ تماس بگیرید یا به سایت این شرکت مراجعه فرمایید.