سیستم کف کاذب با دسترسی بالا چه شکلی است؟

سیستم های کف دسترسی مرتفع شامل پانل های قابل جابجایی هستند که به صورت شبکه ای روی پایه های عمودی قابل تنظیم قرار می گیرند.

پایه ها با استفاده از چسب رزین اپوکسی به کف بتنی چسبانده می شوند و به دقت تنظیم می شوند تا هرگونه موجی در طبقه زیرین را در نظر بگیرد تا صفحه ای تراز برای قرار دادن پانل کف کاذب ایجاد شود.

استرینگرها یا برای افزایش عملکرد سیستم کف دسترسی مرتفع یا کمک به پایداری جانبی در هنگام نصب ارتفاع کف تمام شده با ارتفاع بیش از ۶۰۰ میلی متر استفاده می شوند. ریسمان ها میله های فولادی افقی هستند که شبکه پایه را به هم متصل می کنند و بسته به نوع سیستم کف کاذب یا بر روی آن بسته می شوند یا پیچ می شوند.

پانل های کف دسترسی از چه چیزی ساخته شده اند؟
پانل های کف دسترسی معمولاً از یک هسته نئوپان ساخته می شوند که در فولاد محصور شده است. آنها همچنین ممکن است با مواد دیگری مانند وینیل، چوب طبیعی، گرانیت، شیشه یا سنگ مرمر از قبل چسبانده شوند تا زیبایی زیبایی با کیفیت بالایی داشته باشند.

پانل های کف کاذب چگونه نصب می شوند؟

سیستم های طبقه مرتفع را می توان به عنوان سیستم های ثقلی طراحی و نصب کرد که به نام شل lay نیز شناخته می شود، جایی که پانل های کف به صورت آزاد بر روی سر پایه قرار می گیرند. این باعث می شود به راحتی آنها را حذف کنید تا به فضای خالی زیر دسترسی پیدا کنید. در برخی موارد، جایی که به امنیت بیشتری نیاز است، می‌توان آن‌ها را روی سر پایه نصب کرد که به عنوان قفل کردن یا پیچ‌دار شناخته می‌شود.

سیستم طبقه مرتفع با توجه به نیاز کاربر نهایی طراحی شده است و بستگی به نوع ترافیک و بار استاتیکی یا دینامیکی دارد که باید تحمل کند.

یک پانل کف برجسته چقدر می تواند وزن را تحمل کند؟

قابلیت تحمل بار یک سیستم کفپوش دسترسی مرتفع با توجه به نوع پانل کف دسترسی مشخص شده تعیین می شود.

پانل های کفپوش اکسس مطابق با دو استاندارد صنعتی طراحی و تولید می شوند.

بخش طبقه های دسترسی یک تامین کننده و نصب کننده سطح ۱ ایالتی تاسیس شده است. آن‌ها در آن زمان بزرگ‌ترین کاربران سیستم‌های طبقه دسترسی بالا بودند.

این مشخصات شامل الزامات عملکردی است که باید توسط روش های آزمایش استاندارد تأیید شود. الزامات شامل ایمنی در برابر آتش، حرکت رطوبت و حرارت، اتصال و پیوستگی الکتریکی، دقت و استحکام ابعادی است. آخرین ویرایش مشخصات ، متولی استاندارد به انجمن کفپوش دسترسی منتقل شد.

این مشخصات، پانل های طبقه برآمده را در چهار استاندارد ساختاری که با قابلیت حمل بار تعیین می شوند قرار می دهد: سبک، متوسط، سنگین و فوق سنگین. گریدهای سبک، متوسط ​​و سنگین همگی دارای ضریب ایمنی سه برابری هستند و بسته به درجه و اینکه آیا بار در یک نقطه متمرکز است یا به طور مساوی توزیع می شود، می توانند بار بین ۱ کیلو نیوتن تا ۱۲ کیلو نیوتن را تحمل کنند.

سیستم های کفپوش با دسترسی بلند جزء جدایی ناپذیر ساخت و ساز مدرن هستند. آنها به طور گسترده در فضاهای اداری معاصر استفاده می شوند و اغلب برای مراکز فرماندهی، مراکز داده فناوری اطلاعات و اتاق های کامپیوتر ضروری هستند.

از کفپوش های دسترسی برای ایجاد فضاهایی استفاده می شود که پایدار باشند و بتوانند کاربردهای متنوعی را در خود جای دهند. ساختمان هایی که با فضاهای زیرزمینی ساخته می شوند هزینه کمتری برای ساخت دارند و هزینه های جاری پایینی دارند. هنگامی که طبقات دسترسی با وسایل الکترونیکی مدولار و دیوارهای مدولار ترکیب می شوند، فضاهای ساختمان را می توان به راحتی در عرض چند ساعت دوباره پیکربندی کرد. در ساختمان‌های سنتی‌تر، چنین پیکربندی مجدد مستلزم تخریب دیوارها، کف و سقف است.

هر ساختمانی می تواند از نصب یک سیستم طبقه دسترسی مرتفع با خوش ساخت و نصب ماهرانه بهره مند شود. طبقه دسترسی یک محیط امن و به راحتی نگهداری می شود که سیستم های ضروری از جمله برق، داده، صدا، گرمایش و سرمایش را در خود جای می دهد.

این طرح یک طبقه ساختاری مرتفع را فراهم می کند که بالای یک بستر جامد (معمولاً بتن) قرار می گیرد. ارتفاع ارتفاع می تواند از ۵ سانتی متر تا ۱٫۲ متر متغیر باشد. این امر فضایی را ایجاد می کند که می توان از آن برای قرار دادن خدمات مکانیکی و الکتریکی استفاده کرد. در برخی شرایط فضا باید برای خزیدن و حتی راه رفتن فرد کافی باشد.

طبقه مرتفع معمولاً از یک چارچوب فلزی یا زیرسازی از تکیه گاه ها به نام پایه تشکیل شده است. ارتفاع تکیه گاه ها کاملا قابل تنظیم است. پانل های کف قابل جابجایی را می توان در بالای این پایه ها قرار داد. پانل ها معمولاً از تخته خرده چوب با روکش فولادی یا از یک پانل فولادی با هسته داخلی سیمانی ساخته می شوند. برخی از کاشی ها می توانند دارای هسته های توخالی باشند.