مدیریت محتوا – دارایی ها بیشتر از عنوان هستند

به منظور ارائه انبوهی از انتخاب های برنامه نویسی در حین استفاده  خرید آیپی تیوی   از قراردادهای خرید حجمی با استودیوها، ارائه دهندگان خدمات به سرمایه گذاری های افزایشی نیاز دارند تا حجم عظیمی از آخرین برنامه نویسی را ارائه دهند و همزمان محتوای آرشیو شده و برنامه های تولید شده توسط کاربر را ارائه دهند. وبلاگ ها جدیدترین نرم‌افزارهای مدیریت دارایی دیجیتال و پلت‌فرم‌های ذخیره‌سازی موجود در بازار امروز، ظرفیت و هوشمندی ایجاد و مدیریت مؤثر خزانه‌های ویدیویی را دارند که به‌طور کارآمدی به عادات تماشای فردی مشتری و همچنین کاتالوگ‌های خاص و شخصی‌شده خدمت می‌کنند.

هنگامی که صدها هزار ساعت از دارایی های رسانه ای را مدیریت می کنند، خرید اکانت iptv برای اندروید  این سیستم ها باید قادر باشند:

دارایی‌های محتوا و فایل‌های فراداده را به سرعت و به طور خودکار دریافت کنید،
گنجاندن فرمت های مختلف محتوا،
برنامه‌نویسان را قادر می‌سازد تا فایل‌های متا داده و جزئی (فایل‌های ترفند، پوستر فیلم، تبلیغات محصول، کلیپ‌های پیش‌نمایش و غیره) مرتبط با دارایی‌ها را به‌عنوان اشیاء جداگانه بررسی و ویرایش کنند.
با مجموعه‌های پیشرو ویرایش یا نویسندگی ویدیو رابط داشته باشید تا قبل از انتشار محصولات در کاتالوگ برنامه‌های ویدیویی و پورتال‌های تلفن همراه، امکان بررسی و غربالگری فراهم شود.

اکثر محصولات نرم افزاری تجاری پیشرو مدیریت دارایی دیجیتال (DAM) امروزی دارای قابلیت های ذکر شده  فروش اکانت iptv   در بالا در مجموعه ویژگی های خود هستند. مزیتی که ارائه دهندگان خدمات با استفاده از این محصولات دریافت می کنند این است که سیستم های آزمایش شده و اثبات شده ای را دریافت می کنند که می توانند حجم بسیار بالایی از اشیاء محتوا را مدیریت کنند، سیستم ها توسط میان افزار درجه یک حامل پشتیبانی می شوند و شامل حقوق دیجیتال و قابلیت های تبدیل رسانه می شوند. این مجموعه‌های نرم‌افزاری به برنامه‌نویسان این امکان را می‌دهند که به سرعت مجموعه‌هایی از تلویزیون و فایل‌های رسانه‌ای غنی را که متناسب با عادت‌های تماشای مصرف‌کنندگان سازماندهی شده‌اند، اسکن و جمع‌آوری کنند.

فراداده موضوعی است که اهمیت فزاینده ای برای برنامه نویسان ارائه دهنده یا توزیع کننده خدمات دارد.  خرید اکانت آی پی تی وی  اگر یک شرکت مخابراتی بخواهد از حداکثر مشاهده هر فایل اطمینان حاصل کند، به توانایی بازبینی و ویرایش آسان ویژگی های ابرداده نیاز دارد تا عناوین محتوا را به درستی تبلیغ کند….. یعنی باید عناوین را به درستی در برنامه کلید توصیف کند. راهنما یا برنامه ناوبری، آنها را در عناوین مناسب طبقه بندی کنید و آنها را به برچسب های قیمت گذاری و انقضا صحیح پیوند دهید.