۱۲٫ از متن و تبلیغات چشمک زن استفاده کنید

هنگام ایجاد تبلیغات و انیمیشن، حتی به استفاده از افکت های چشمک زن فکر نکنید. محتوایی که فلاش یا سوسو می‌زند می‌تواند باعث تشنج  طراحی سایت در اصفهان در افراد مستعد شود و احتمالاً برای کاربران عادی آزاردهنده یا منحرف‌کننده است.
نتیجه

وقتی مردم با وب سایت ها تعامل دارند، انتظار تجربه کاربری عالی را دارند. اگر نتوانید نیازهای آنها را برآورده کنید، آنها به سادگی به سمت رقابت شما حرکت می کنند، که ممکن است تنها با یک کلیک فاصله داشته باشد. به همین دلیل است که با هر تصمیم طراحی، باید فکر کنید چه چیزی برای بازدیدکننده بهتر است و سعی کنید تجربه را تا حد امکان لذت بخش کنید.
ه

تایپوگرافی یک عنصر کلیدی طراحی است که محتوایی را که ایجاد می کنید تکمیل می کند. با تعداد بی‌پایانی فونت‌هایی که به صورت آنلاین در دسترس هستند، این به طراح بستگی دارد که بداند هنگام انتخاب بهترین فونت‌ها برای وب‌سایت‌ها از کدام فونت استفاده کند (یا استفاده نکند). اما وقتی نوبت به انتخاب فونت های مناسب می رسد، از کجا شروع کنید؟ و چگونه می توانید مطمئن شوید که فونت صحیح را برای برند خود انتخاب می کنید؟ در زیر، نحوه استفاده موثر از فونت ها در وب سایت خود و همچنین برخی از بهترین فونت های مدرن موجود برای وب سایت های امروزی را خواهید یافت.

انواع فونت

تایپوگرافی سبک و ظاهر زبان است. این نقش حیاتی در درک برند شما دارد و باید در خط مقدم فرآیند طراحی شما باشد. تایپ‌فیس‌ها مقادیر و معانی مختلفی را منتقل می‌کنند که باید کاملاً با پیام کلی برند شما هماهنگ باشد. هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین فونت ها برای وب سایت ها، مطمئن شوید که آنها به راحتی خوانا، خوانا و ایمن هستند. یک فونت ایمن تحت وب در همه مرورگرها و دستگاه‌ها کار می‌کند، که برای برقراری ارتباط کامل با برند شما بسیار مهم است.