در پست قبلی وبلاگ ( لینک سازی برای سئو ) اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چرا لینک سازی برای امتیاز سئوی وب سایت شما بسیار مهم است، ارائه کردیم. به دست آوردن بک لینک با ارزش سئوی بالا کار ساده ای نیست و یکی از دلایلی است که گوگل به این موضوع اهمیت زیادی می دهد.

 

لینکدین یک ابزار بسیار قدرتمند برای تعداد زیادی از شرکت ها است. بنابراین ارزش سئو سایتی مانند لینکدین بسیار زیاد است. برخی از افراد فقط برای به روز نگه داشتن رزومه خود و حضور حرفه ای آنلاین از لینکدین استفاده می کنند. اما، می توان از آن برای خیلی بیشتر از این استفاده کرد. لینکدین به شما این فرصت را می دهد تا تخصص و دانش خود را در زمینه کاری خود به نمایش بگذارید و شاید مهمتر از آن، یکی از ارزشمندترین لینک های سئو را جمع آوری کنید.

خرید بک لینک ارزان

برای شما خوش شانس است، راه اندازی یک نمایه بک لینک do-follow در لینکدین بسیار آسان است.

 

۱٫ وارد شوید یا یک نمایه ایجاد کنید

از ابتدا شروع می کنیم. وارد پروفایل خود شوید و مطمئن شوید که یک عکس اخیر از خود دارید و بخش رزومه شما به روز است. هنوز پروفایلی ندارید؟ همین الان یکی بسازید! لینکدین یکی از قدرتمندترین ابزارهای شبکه آنلاین است و به شما این شانس را می دهد که فرصت ها و شرکت های جدید را کشف کنید.

 

صفحه ورود لینکدین

 

۲٫ به صفحه “ویرایش نمایه” خود بروید

با به روز رسانی های اخیر لینکدین، اضافه کردن یک وب سایت جدید کمی پیچیده تر از گذشته است. با این حال هنوز هم بسیار ساده است!

 

روی نماد “I” با عکس خود در بالا سمت راست کلیک کنید.
در منوی کشویی، روی «مشاهده نمایه»، پیوند آبی رنگ درست در زیر نام و عنوان شغل فعلی خود کلیک کنید.
شما اکنون در صفحه نمایه خود هستید. در اینجا یک مداد با عکس سرصفحه و یک مداد در زیر با اطلاعات خود (نام، عنوان شغل، شرکت محل کار و مدرسه) مشاهده می‌کنید. شما باید روی این مداد کلیک کنید تا بتوانید اطلاعات پروفایل خود را تغییر دهید.
تا انتها به پایین بروید و در آنجا «جزئیات تماس» را مشاهده خواهید کرد. دوباره روی مداد اینجا کلیک کنید تا پاپ آپ زیر را ببینید.

پاپ آپی که باید دریافت کنید باید مانند تصویر زیر باشد.

 

اطلاعات تماس لینکدین

 

۳٫ وب سایت ها را اضافه کنید

هنگامی که نمایه خود را تکمیل می کنید، از شما پرسیده می شود که آیا وب سایت هایی دارید که می خواهید به نمایه خود پیوند دهید. اینها به شش دسته تقسیم می شوند: شخصی، تجاری، وبلاگ، فید RSS، نمونه کارها و موارد دیگر.

 

به طور کلی، شما می خواهید سایت کسب و کار اصلی خود را به عنوان سایت اصلی خود قرار دهید. با این حال، اگر می خواهید نمایه شما به چندین سایت مانند نمونه کارها، سایت تجاری و سایت شخصی بک لینک دهد، می توانید این کار را انجام دهید.

 

آیا پیوند آبی را در بالا می بینید که می گوید “+ افزودن وب سایت”؟ اینجاست که می‌توانید وب‌سایت‌های دیگری را اضافه کنید که می‌خواهید به آن‌ها بک لینک بدهید. شما می توانید حداکثر سه سایت مختلف در نمونه کار خود داشته باشید.

 

اطلاعات تماس لینکدین وب سایت های پر شده است

 

۴٫ و حالا چی؟

با گنجاندن این وب‌سایت‌ها در نمایه‌تان، Google می‌داند که هر بار که یکی از وب‌سایت‌های شما در یک پست لینکدین ذکر می‌شود، آن‌ها را در نمایه بک لینک شما قرار دهد. حالا اگر به صفحه اصلی لینکدین بروید (روی لوگو در بالا سمت چپ کلیک کنید)، فید خود را خواهید دید. در بالای صفحه شما گزینه هایی برای ایجاد یک پست، قرار دادن یک تصویر، قرار دادن یک ویدیو، ایجاد یک رویداد یا نوشتن یک مقاله دارید. هنگامی که مقاله ای با پیوند به وب سایت خود می نویسید، این به عنوان یک بک لینک انجام فالو محسوب می شود.

 

فید لینکدین

 

در حالی که دریافت بک لینک لینکدین یک راه عالی برای تقویت وب سایت شما است، کیفیت مقالاتی که می نویسید نیز عامل مهمی است. از این گذشته، شما می خواهید خوانندگان مقالات شما را آنقدر جذاب بیابند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاری که انجام می دهید به سایت شما مراجعه کنند.