اگر از خود می‌پرسید که آیا وقت پرستار در منزل  فرا رسیده است و این پرستاران چه کار می‌کنند، این مقاله اصول اولیه و آشنایی با پرستار خانگی یا پرستار در منزل  و کارهایی که آنها انجام می‌دهند را پوشش می‌دهد. که شامل پرستار سالمند در منزل و پرستار کودک در منزل و پرستار بیمار در منزل میشود.

پرستار در منزل کیست؟

پرستار در منزل، مراقبت از سالمند در منزل، نگهداری از سالمند در منزل، یا حتی مراقب سلامت در منزل، نامی است که به شخصی داده می‌شود که پرستار دارای مجوز و کسی است که در آسایش به بیماران کمک پزشکی می‌کنند. در خانه خودشان، به جای اینکه بیمار به مراکز مراقبت در منزل یا مراکز درمانی و یا بیمارستان برود.قیمت پرستار سالمند در منزل بر اساس موارد زیر تعیین میگردد.

 

پرستار در منزل چه خدماتی ارائه می دهد؟

پرستار در منزل یا پرستار در خانه واجد شرایط تجویز داروها، تزریقات و ارائه درمان پزشکی و مراقبت های مربوط به شرایط بهداشتی از جمله دیابت، تراکئوتومی، تنفسی، کولوستومی، جراحات پانسمان و غیره هستند. آنها بیشتر در کمک به افراد مسن، بیمار مزمن، ناتوان یا دارای اختلالات شناختی با انجام درمان های پزشکی لازم در خانه مشتریان خود کار می کنند. پرستار سالمند از بهزیستی و یا از شرکت های پرستاری متفاوت می تواند جوابگوی نیازهای شما باشد.پرستار کودک هم شامل موارد ذکر شده در  این مقاله میشود.

بسته به نیازهای بیمار و مراقبت های بهداشتی خاص او، پرستار سالمند از بهزیستی و موسسه های خدمت پرستاری و پرستار بیمار، مراقبت های بهداشتی در خانه ممکن است تجویز دارو، نظارت و مراقبت های معاینه ساده یا درمان ها و درمان های پزشکی پیچیده تر را در یک دوره زمانی خاص در طول دوره بهبودی یا در حال انجام ارائه دهد. . باز هم بسته به نیاز فرد و شرایط پزشکی او، یک پرستار در منزل به خانه مراجعه کننده می آید و مراقبت های مورد نیاز او را ارائه می دهد.پرستار سالمند ارزان را میتوانید از طریق تماس با شرکت پرستاری سفیر آرامش مشاوره گرفته و پیدا کنید.

اگر فرد مورد نظر به چیزی بیش از مراقبت های پزشکی نیاز داشته باشد، چه؟ شاید فرد مورد نظر شما، از قبیل سامند یا کودک یا بیمار در تحرک مشکل دارد و برای رفتن به توالت یا حمام کردن به تنهایی مشکل دارد؟ آیا این چیزی است که یک پرستار در خانه به آن کمک می کند؟ این یک سوال منطقی است و ما را به چیزی می رساند که از آن به عنوان فعالیت های زندگی روزمره یاد میکنیم.ADL اصطلاحی است که در مراقبت های بهداشتی استفاده می شود و انواع فعالیت های مربوط به خودمراقبتی روزانه را توصیف می کند. فعالیت های اساسی ADL عبارتند از:

تغذیه سالمند

تحرک عملکردی (حرکت از یک مکان به مکان دیگر در حین انجام فعالیت هایی مانند نشستن و برخاستن از رختخواب یا صندلی)

بهداشت توالت (شامل رفتن به توالت، خود تمیز کردن، بلند شدن از توالت)

بهداشت شخصی (شامل برس زدن / حالت دادن به مو، اصلاح، فعالیت های نظافت)

حمام کردن یا دوش گرفتن

انواع دیگری از فعالیت های روزمره زندگی وجود دارد که لزوماً اساسی نیستند، اما مربوط به عملکرد مستقل هستند. به این فعالیت‌های ابزاری زندگی روزمره (IADL) می‌گویند. IADL ها اغلب به انواع فعالیت های زیر اشاره می کنند:

نظافت و نگهداری منزل

پخت و پز و تهیه غذا

خرید و خرید مایحتاج

انجام وظایف (حرکت در جامعه)

مدیریت پول و امور مالی

برقراری ارتباط از طریق تلفن یا از طریق دستگاه های دیگر

مصرف داروهای تجویز شده

ADLها و IADLها به انواع کارهای غیرپزشکی (به استثنای تجویز داروهای تجویز شده) اشاره دارند. با فکر کردن در مورد چیزهایی که عزیزتان در مورد آنها به کمک نیاز دارد، کمی وقت بگذارید تا تشخیص دهید که آیا آنها بیشتر نیازهای پزشکی هستند یا بهتر بگوییم نیازهای ADL، IADL.  که توسط پرستار بیمار انجام میشود.قیمت پرستار سالمند در منزل و مراقب سالمند در منزل متفاوت است.

در این مرحله، ما می‌توانیم انواع کمک‌های موجود را بسته به نیاز شما با وضوح بیشتری تعریف کنیم. آیا آنها به یک پرستار در منزل یا مراقب سالمند در منزل یا شاید هر دو نیاز دارند؟ در اینجا یک تفکیک آسان از انواع پرسنل مراقبت کننده در خانه و آنچه که آنها می توانند کمک کنند آورده شده است:پرستار سالمند در منزل قیمت هم بر اساس همین خدمات تعیین میشود.

پرستار در منزل

اینها پرستاران ثبت شده (RN) یا پرستاران عملی دارای مجوز (LPN) هستند که مراقبت های پزشکی ماهرانه ای از جمله تجویز داروها و تزریقات، نظارت بر علائم حیاتی، پانسمان زخم ها و انجام درمان های پزشکی را ارائه می دهند. فعالیت های اساسی ADL چیزهایی هستند که می توانند در طول مدتی که با بیمار هستند به آنها کمک کنند. این وظایف شامل پرستار سالمند در منزل میشود.

مراقبت از سالمند در منزل

آنها خدمات شخصی غیرپزشکی (ADL و انواع وظایف IADL) مانند تهیه غذا، تمیز کردن سبک، حمام کردن، نظافت، توالت، و انتقال مراجعین به قرار ملاقات را ارائه می دهند. آنها داروها را تجویز نمی کنند اما می توانند در سازماندهی یا یادآوری برنامه دارویی به مشتریان کمک کنند.مراقب سالمند این وظایف را دارد. نگهداری از سالمند دز منزل هم شامل همین موارد می شود.

خانه داری

آنها عمدتاً در مراقبت‌های خانگی غیرپزشکی کمک می‌کنند، اما معمولاً وظایف شخصی مانند نظافت، حمام کردن و کمک توالت را برای مشتری انجام نمی‌دهند.

پس از بررسی انواع مختلف مراقبین در خانه، می توانید متوجه شوید که تفاوت اصلی این است که کمک بیشتر مراقبت پزشکی است یا مراقبت شخصی ماهیت دارد. هنگامی که عزیزان شما به مراقبت های پزشکی (کوتاه مدت یا بلند مدت) نیاز دارند، یک پرستار در منزل یک انتخاب عالی است. در واقع، آنها ممکن است به کمک مراقبت شخصی نیز نیاز داشته باشند (در رابطه با ADL ها)، اما ممکن است نیاز به تکمیل یک مراقب سالمند یا همراه/خانه دار دیگری برای این نوع کمک باشد یا خیر.

 

هزینه پرستار سالمند در منزل

محاسبه ی هزینه خدماتی پرستاری از سالمند در منزل به چندین موارد بستگی دارد. از جمله شبانه روزی بودن پرستار و یا نیمه وقت بودن، نوع پرستار که خدمات درمانی ای مراقبتی ارائه دهد و همچنین شرایط سالمند بستگی دارد. پرستار سالمند در منزل قیمت نیز بر اساس این موارد محاسبه میشود و توسط کارشناسان به شما ارائه می گردد. قیمت پرستار بیمار در منزل هم به همین ترتیب انجام میشود.

اگر تشخیص داده اید که خدمات پرستاری در منزل ضروری است و مایلید یک پرستار با تجربه در خانه داشته باشید که خدمات مربوطه را ارائه دهد با شرکت پرستاری سفیر آرامش تماس بگیرید.

شرکت مراقبتی و پرستاری سفیر آرامش

مرکز خدمات پرستاری و مراقبت در منزل سفیر آرامش با هدف ارتقا سطح بهداشتی، رفاهی و سلامتی شهروندان عزیز فعالیت می کند

این مرکز، دسترسی به خدمات خود را مطابق با انتظارات شما، به صورت شبانه روزی، روزانه و شبانه فراهم نموده است.